Louvre Hotels Group – aktualne działania i plany rozwoju

Udostępnij artykuł
[SPECJALNIE DLA NAS] Stymulowanie wzrostu re­zerwacji w okresie waka­cyjnym dzięki atrakcyjnym ofertom i programom lojalno­ściowym, realizacja Karty Zobo­wiązań i kontynuacja kampanii Clean&Safe w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo gości i pracow­ników, powiększenie portfolio marki Royal Tulip o trzy nowe lokalizacje oraz wejście na polski rynek marki Tulip Residences – na tych obszarach w najbliższym czasie skoncentrują się wysiłki Louvre Hotels Group.
Gorące oferty i programy lojalnościowe w sezonie urlopowym

HoReCa jest jedną z branż, które najmocniej doświadczyły spowol­nienia gospodarczego związanego z trwającą pandemią COVID-19. Wraz z końcem lockdownu i zno­szeniem ograniczeń w ruchu mię­dzynarodowym hotele w Polsce wznowiły działalność. Duża nie­pewność panuje jednak w kon­tekście zbliżającego się sezonu wakacyjnego. Nie sposób przewi­dzieć, jak nowa sytuacja wpłynie na zachowania konsumentów. Hotele grupy Louvre przygotowa­ły dla gości atrakcyjne promocje oraz umożliwiają elastyczne za­rządzanie rezerwacjami.

Hotele Campanile, Première Classe, Kyriad i Kyriad Direct wpro­wadziły wakacyjną ofertę Sunny Price, obowiązującą do 6 września bieżącego roku we wszystkich hotelach tych marek w Europie i w Maroku. Korzystający z niej klienci mogą rezerwować pobyt już od 245,40 zł za dobę, mają też możliwość bezpłatnej anulacji do dwóch dni przed planowaną datą zameldowania w hotelu.
Zarówno podczas zbliżające­go się sezonu urlopowego, jak i przez cały rok klienci wszystkich marek Louvre Hotels Group mogą czerpać korzyści z uczestnictwa w bezpłatnym programie lojalno­ściowym Flavours Instant Bene­fit. Dzięki niemu mają dostęp do najlepszych ofert cenowych we wszystkich z 1200 hoteli grupy na całym świecie. Co więcej, otrzymu­ją stałą zniżkę w wysokości 5 proc. na wszystkie rezerwacje, którymi mogą zarządzać za pomocą kilku kliknięć w panelu konsumenta.

ŚWIAT HOTELI czerwiec-lipiec 2020
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Nowe hotele franczyzowe

W przyszłym roku oferta Louvre Hotels Group wzbogaci się o kilka atrakcyjnych lokalizacji. Pierw­szych gości przyjmą trzy pięcio­gwiazdkowe hotele marki Royal Tulip. Dwa z nich, o charakterze odpowiednio nadmorskiego i gór­skiego kurortu, zlokalizowane są w Kołobrzegu i Szklarskiej Porębie. Trzeci, oferujący 448 jednostek apartamentowych, ulokowano w centrum Warszawy w komplek­sie Unique Tower przy ul. Grzy­bowskiej 51. Natomiast w sercu warszawskiej Pragi, w atrakcyjnej lokalizacji między Stadionem Na­rodowym a Dworcem Wschod­nim, gości wkrótce przyjmie pierwszy w Polsce obiekt marki Tulip Residences, oferujący około 100 jednostek apartamentowych zaprojektowanych z myślą o klien­tach długoterminowych.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 06.08.2020
Aktualizacja: 06.08.2020