[SPECJALNIE DLA NAS] Stymulowanie wzrostu rezerwacji w okresie wakacyjnym dzięki atrakcyjnym ofertom i programom lojalnościowym, realizacja Karty Zobowiązań i kontynuacja kampanii Clean&Safe w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo gości i pracowników, powiększenie portfolio marki Royal Tulip o trzy nowe lokalizacje oraz wejście na polski rynek marki Tulip Residences – na tych obszarach w najbliższym czasie skoncentrują się wysiłki Louvre Hotels Group.

Gorące oferty i programy lojalnościowe w sezonie urlopowym
HoReCa jest jedną z branż, które najmocniej doświadczyły spowolnienia gospodarczego związanego z trwającą pandemią COVID-19. Wraz z końcem lockdownu i znoszeniem ograniczeń w ruchu międzynarodowym hotele w Polsce wznowiły działalność. Duża niepewność panuje jednak w kontekście zbliżającego się sezonu wakacyjnego. Nie sposób przewidzieć, jak nowa sytuacja wpłynie na zachowania konsumentów. Hotele grupy Louvre przygotowały dla gości atrakcyjne promocje oraz umożliwiają elastyczne zarządzanie rezerwacjami.
Hotele Campanile, Première Classe, Kyriad i Kyriad Direct wprowadziły wakacyjną ofertę Sunny Price, obowiązującą do 6 września bieżącego roku we wszystkich hotelach tych marek w Europie i w Maroku. Korzystający z niej klienci mogą rezerwować pobyt już od 245,40 zł za dobę, mają też możliwość bezpłatnej anulacji do dwóch dni przed planowaną datą zameldowania w hotelu.
Zarówno podczas zbliżającego się sezonu urlopowego, jak i przez cały rok klienci wszystkich marek Louvre Hotels Group mogą czerpać korzyści z uczestnictwa w bezpłatnym programie lojalnościowym Flavours Instant Benefit. Dzięki niemu mają dostęp do najlepszych ofert cenowych we wszystkich z 1200 hoteli grupy na całym świecie. Co więcej, otrzymują stałą zniżkę w wysokości 5 proc. na wszystkie rezerwacje, którymi mogą zarządzać za pomocą kilku kliknięć w panelu konsumenta.
ŚWIAT HOTELI czerwiec-lipiec 2020
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Nowe hotele franczyzowe
W przyszłym roku oferta Louvre Hotels Group wzbogaci się o kilka atrakcyjnych lokalizacji. Pierwszych gości przyjmą trzy pięciogwiazdkowe hotele marki Royal Tulip. Dwa z nich, o charakterze odpowiednio nadmorskiego i górskiego kurortu, zlokalizowane są w Kołobrzegu i Szklarskiej Porębie. Trzeci, oferujący 448 jednostek apartamentowych, ulokowano w centrum Warszawy w kompleksie Unique Tower przy ul. Grzybowskiej 51. Natomiast w sercu warszawskiej Pragi, w atrakcyjnej lokalizacji między Stadionem Narodowym a Dworcem Wschodnim, gości wkrótce przyjmie pierwszy w Polsce obiekt marki Tulip Residences, oferujący około 100 jednostek apartamentowych zaprojektowanych z myślą o klientach długoterminowych.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.