Louvre Hotels Group ponownie z tytułem Great Place to Work!

Udostępnij artykuł
Wyróżnienie przyznawane jest firmom, które na pierwszym miejscu stawiają zaufanie oraz budowanie pozytywnych relacji ze swoimi współpracownikami. To właśnie ich relacje i odpowiedzi w ankietach doprowadziły do pojawienia się na Liście Najlepszych Miejsc do Pracy w Polsce 2020.
Best_Workplaces_Poland_RGB

Inicjatywa „Great Place to Work” wywodzi się ze Stanów Zjednoczonych i sięga 1981 roku. Wówczas jeden z dziennikarzy z Nowego Jorku poprosił Roberta Leveringa i Miltona Moskowitza o stworzenie listy 100 najlepszych, z perspektywy pracowników, przedsiębiorstw w USA. Po blisko 40 latach przedsięwzięcie analizuje rynki w przeszło 50 krajach, regularnie kontrolując blisko 10 000 miejsc pracy. Dane, które wpływają na decyzję o przyznaniu wyróżnienia to m.in. zaangażowanie i satysfakcja pracowników oraz benefity, które otrzymują.

W dwunastej edycji badań Great Place to Work w Polsce wzięło udział 111 firm, a tylko 28 zakwalifikowało się na Listę Najlepszych Miejsc do Pracy. 16 kwietnia nastąpiło ogłoszenie wyników, które z powodu sytuacji epidemiologicznej w kraju odbyło się zmienionej formie – gala bez udziału publiczności była trasmitowana online.

Przyznanie Certyfikatu w ubiegłym roku było dla Louvre Hotels Group wspaniałą wiadomością i cenną informacją zwrotną od pracowników. Certyfikat oznacza, że przyjazna atmosfera jest mocno osadzona w strukturach Grupy a satysfakcja zespołu widoczna jest każdego dnia. Pracownicy każdego szczebla mogą czuć się bezpiecznie i pewnie, a ścieżka kariery, o której już wielokrotnie informowaliśmy, jest dla wszystkich jasna i dostępna. Otrzymanie certyfikatu daje organizacji możliwość do ubiegania się o tytuł Najlepszego Miejsca Pracy.

Niewątpliwie wyróżnienie na liście Najlepszych Miejsc Pracy w Polsce 2020 jest dla Grupy Louvre Hotels potwierdzeniem, że nastawienie naszej Spółki na kulturę wzajemnego zaufania wobec pracownika i pracodawcy to dobry kierunek – komentuje przyznanie nagrody François Delattre, Director Integration Management w Louvre Hotels Group. Przyznanie wyróżnienia odbyło się w czasie, kiedy Polskę i Świat zatrzymała pandemia koronawirusa – tym bardziej jesteśmy dumni, że mimo trudności udało nam się utrzymać satysfakcję pracowników – dodaje François Delattre.

Od kilkunastu tygodni Świat zmaga się z pandemią koronawirusa, dlatego Louvre Hotels Group za dodatkowy cel postawiła sobie bezpieczeństwo i ochronę zdrowia swoich pracowników oraz gości. Komfortowe warunki pracy oraz spokojny pobyt w hotelu, po kilkutygodniowym zamknięciu, to priorytety. W hotelach wprowadzono wszelkie możliwe zasady bezpieczeństwa przy użyciu certyfikowanych środków dezynfekujących – regularna dezynfekcja pokoi i przestrzeni wspólnych, zepoły pracowników w maseczkach ochronnych, dostępne liczne dezynfekatory dla gości i pracowników, zachowanie minimalnej odległości dwóch metrów między sobą, korzystanie z windy jednocześnie tylko przez osoby zamieszkujące ten sam pokój, hotelowe restauracje przygotowujące posiłki jedynie w opcji na wynos. Wszystko po to, aby stworzyć bezpieczne miejsce pracy dla swoich zespołów oraz bezpieczne miejsce pobytu dla swoich gości.

LHG kompleksowo reaguje na bieżącą sytuację i razem z całym zespołem dąży do powrotu do normalnego trybu pracy i życia. Komplet tych działań został objęty przez LHG programem i przyjął hasło Safe&Clean, dodatkowo do komunikacji dołączono hasztagi #Safestay i #HotelReady.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 14.05.2020
Aktualizacja: 18.05.2020