Łukasz Kaleta z B&B Hotels Polska o współpracy z dostawcami

Udostępnij artykuł

[TYLKO U NAS – RAPORT 2023] Mamy świadomość, że wspólnie tworzymy system naczyń połączonych. To również dzięki dostawcom budujemy jakość obsługi naszych gości – mówi Łukasz Kaleta, dyrektor operacyjny B&B Hotels Polska.

Łukasz Kaleta z B&B Hotels Polska

Jak kształtuje się aktualna współpraca sieci z dostawcami dla branży HoReCa?

Współpraca B&B Hotels Polska z dostawcami układa się bardzo dobrze. Od dłuższego czasu kooperujemy ze stałymi partnerami, na których zawsze możemy liczyć. Współpracowaliśmy przed wybuchem pandemii COVID-19, w czasie jej trwania, a dziś naturalnie te relacje biznesowe się wzmacniają.

Wieloletnie partnerstwo, oparte na wzajemnym wsparciu i zaufaniu, daje nam stabilność i bezpieczeństwo nawet w trudnych czasach, takich jak pandemia koronawirusa czy wysoka inflacja. Doceniamy to, że możemy liczyć na elastyczność w podejściu naszych partnerów wobec dynamicznie zmieniających się okoliczności, umiejętność dostosowania oferty do naszych bieżących potrzeb hotelowych, korzystne oferty w stosunku cena-jakość oraz terminowość dostaw.

Taki model współpracy nie byłby jednak możliwy bez zaangażowania płynącego z obu stron. Traktujemy naszych dostawców jako partnerów w biznesie. Mamy świadomość, że wspólnie tworzymy system naczyń połączonych. To również dzięki dostawcom budujemy jakość obsługi naszych gości, a z kolei od naszych działań zależy powodzenie kontrahentów – rozwijamy się razem. Dlatego bardzo cenimy sobie to, że możemy liczyć na naszych dostawców, oferując im w zamian profesjonalizm, lojalność czy terminowo regulując płatności.

Staramy się dbać o relacje z dostawcami, dlatego zmieniamy ich bardzo rzadko. Zazwyczaj w sytuacji, gdy z różnych powodów dochodzi do zachwiania relacji, czego konsekwencją jest brak lub utrata zaufania, bez którego nie da się budować długotrwałej kooperacji.

Wybór dostawcy – co ważne?

Jakie czynniki obecnie najbardziej wpływają na decyzję o wyborze danego dostawcy?

Wszyscy funkcjonujemy dzisiaj w warunkach wysokiej inflacji oraz podwyższonych cen energii. Naturalnym jest, że w takiej sytuacji szczególnie przyglądamy się wszystkim ponoszonym kosztom i baczniej je analizujemy. Jednocześnie naszym priorytetem jest utrzymanie wysokiego standardu oferowanych przez nas usług i zapewnienie gościom pozytywnych doświadczeń z pobytu w hotelach sieci B&B Hotels. Dlatego to jakość produktu niezmiennie pozostaje najważniejszym kryterium przy wyborze naszych dostawców.

Bardzo ważne jest dla nas partnerskie podejście i jakość współpracy. Składa się na nią wiele kwestii – to, w jaki sposób traktują nas dostawcy, czy są elastyczni i chętnie odpowiadają na nasze potrzeby, czy dostawy są realizowane na czas, a przekazywany towar jest jakościowy. W hotelu nie może niczego zabraknąć, dlatego zagwarantowanie ciągłości dostaw oraz sprawności logistycznej jest warunkiem koniecznym nawiązania i kontynuowania współpracy z naszą siecią.

Bardzo cenimy sobie również różnorodność asortymentu. W zakresie dostaw żywności, ważna jest dostępność produktów bio oraz wegańskich. Zawsze staramy się…Cały tekst publikujemy w Rynek Dostawców HoReCa w Polsce – RAPORT 2023. Kliknij, aby zapoznać się z pełną treścią.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 14.03.2023
Aktualizacja: 14.03.2023