Lutz Hübner nowym dyrektorem zarządzającym ADA Cosmetics

Udostępnij artykuł

ADA Cosmetics powołuje Lutza Hübnera na nowego dyrektora zarządzającego. Od tej pory prowadzi wszystkie interesy wiodącego producenta kosmetyków hotelowych.

Hübner może poszczycić się długą, a także i pełną sukcesów karierą. Urodzony w Hamburgu. Przez ostatnie 18 lat zajmował różne stanowiska kierownicze w Grupie BWT Best Water Technology, będącej europejskim liderem w sektorze uzdatniania wody. Ostatnio jako COO Point of Entry i jako CMO Grupy BWT był odpowiedzialny za globalne budowanie marki BWT. Na stanowisku dyrektora zarządzającego Grupy BWT Germany odegrał kluczową rolę w kształtowaniu zmiany wizerunku przedsiębiorstwa. Ugruntował pozycję BWT jako prekursora nowych trendów w dziedzinie technologii uzdatniania wody.

Dzięki swojemu międzynarodowemu doświadczeniu na rynku, a także w zarządzaniu, Lutz Hübner zdynamizuje rozwój Grupy ADA Cosmetics. Również umocni jej pozycję lidera. Priorytetem Hübnera jest rozwój przyszłościowych, zrównoważonych produktów, a także strategii zgodnie z korporacyjnym celem „Putting Beauty into Travel“.

Nasi klienci mogą polegać na ADA Cosmetics, będącej silnym partnerem w branży hotelarskiej. Dzięki globalnej sieci sprzedaży i serwisu oraz międzynarodowym zakładom produkcyjnym gwarantujemy doskonałą obsługę. Nasza fascynacja pięknem, higieną, bezpieczeństwem i zdrowiem jest dziś podstawą najlepszego na świecie higienicznego dozownika do kosmetyków hotelowych i naszego unikalnego portfolio marek. Aż 600 pracowników zachwyca naszych klientów znaną już kompetencją, niezawodnością i kreatywnością, a także nową dynamiką – mówi Lutz Hübner.

Tekst powstał we współpracy z ADA Cosmetics.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 03.08.2022
Aktualizacja: 03.08.2022