Magdalena Maciejewska nową dyrektor sprzedaży Sheraton Grand Warsaw

Będzie bezpośrednio podlegać dyrektorowi hotelu – Angeli Salibie. Tym samym wspólny dotychczas dział sprzedaży Sheraton Grand Warsaw i The Westin Warsaw został rozdzielony i teraz oba hotele mają odrębne zespoły odpowiedzialne za obsługę klientów B2B.

Magdalena Maciejewska karierę zawodową rozpoczęła tuż po ukończeniu Uniwersytetu Warszawskiego w 2004 roku. Dołączyła wtedy do warszawskiego Sheratona jako koordynator konferencji i wydarzeń, a następnie awansowała na stanowisko starszego specjalisty sprzedaży cateringu. W 2007 roku postanowiła rozwijać karierę poza Sheratonem; na początku w agencji eventowej Allegro, a następnie w hotelu Marena Spa. W 2010 roku prowadziła wiele własnych projektów consultingowych dla branży HoReCa, a w 2011 roku ponownie dołączyła do Sheraton Warsaw Hotel i objęła stanowisko menedżera w dobrze jej już znanym dziale sprzedaży cateringu.

Po sześciu latach i wielu sukcesach na koncie, Magda przeprowadziła się z Warszawy do Krakowa, aby dołączyć do zespołu Sheraton Grand Krakow jako menedżer grup i konferencji, a następnie awansowała na stanowisko dyrektora sprzedaży. Ponad trzy lata skutecznie kierowała kilkuosobowym zespołem.

Zarówno wiedza dotycząca warszawskiego rynku, jak i doświadczenie zdobyte w Krakowie sprawiły, że Magda szybko odnalazła się na stanowisku dyrektora sprzedaży Sheraton Grand Warsaw.

Pomimo trudnego zadania, jakim jest odbudowa ruchu w hotelu po pandemii, jestem przekonana, że Magda doskonale sprawdzi się w swojej nowej roli – komentuje Angela Saliba.

ŚWIAT HOTELI listopad-grudzień 2020
>> kliknij, aby się zapoz
nać się z pełną treścią publikacji <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.