Makro Polska sponsorem strategicznym Arte Culinaria Italiana

Udostępnij artykuł

Sieć hurtowni Makro Polska została sponsorem strategicznym siedemnastej edycji konkursu Włoskiej Sztuki Kulinarnej Arte Culinaria Italiana. W jury oceniającym uczestników zasiadł między innymi Jakub Kowalczyk, szef kuchni Akademii Inspiracji w Krakowie. 

Arte Culinaria Italiana, Mikołajki, Hotel Robert's Port, 17 marca 2024 roku

Arte Culinaria Italiana jest jednym z prestiżowych konkursów kulinarnych w Polsce. Uczestniczą w nim kucharze z najlepszych, najbardziej znanych restauracji i hoteli. Tegoroczna edycja odbyła się 16 marca w Hotelu Robert’s Port Lake Resort & SPA **** W Mikołajkach. Do rywalizacji stanęło 12 spośród 16 dwunastoosobowych zespołów z całej Polski, reprezentujących uznane marki w branży kulinarnej. Makro Polska była sponsorem strategicznym tego wydarzenia.

Startujący kucharze do oceny jury przygotowali dwa dania konkursowe. Pierwsze z wykorzystaniem makaronu oraz łososia i drugą potrawę mięsną z obowiązkowym użyciem rolady wołowej oraz jednego z produktów: zielonego pieprzu marynowanego bądź passaty. W gronie jurorów profesjonalnych, degustacyjnych zasiadł między innymi Jakub Kowalczyk, szef kuchni Akademii Inspiracji w Krakowie.

Podczas wydarzenia odbył się również konkurs kulinarny dla gwiazd. Ich zadaniem było przygotowanie dwóch dań: makaronu z łososiem oraz rolady wołowej z użyciem: sera Grana Padano i/lub śmietany 36% oraz innego dowolnego produktu przygotowanego przez organizatora.

Arte Culinaria Italiana, Mikołajki, Hotel Robert's Port, 17 marca 2024 roku.

Arte Culinaria Italiana to konkurs odbywający się od 2001 roku. Jego pomysłodawcą jest Giancarlo Russo, znany szef kuchni, restaurator i autorytet z zakresu kuchni włoskiej w Polsce. Podczas wydarzenia spotkają się największe autorytety kulinarne w Polsce, młodzi adepci sztuki kulinarnej, znane gwiazdy telewizyjne oraz pasjonaci kuchni włoskiej. Do konkursu dla profesjonalistów zgłosiło się 16 zespołów, spośród których jury selekcyjne wyłoniło 12 ekip. W trakcie wydarzenia odbył się także konkurs dla gwiazd – znanych postaci telewizyjnych. Zmierzyły się one z przygotowaniem jednego autorskiego dania.

Rynek Dostawców HoReCa – RAPORT 2024
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

rynek dostawców horeca - raport 2024

Materiał powstał we współpracy z Makro Polska

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Horecanet

Autor: Horecanet
Opublikowano: 22.03.2024
Aktualizacja: 22.03.2024