Makro ponownie zaopatruje spiżarnię MasterChefa

Sieć hurtowni zapewnia produkty, z których kucharze-amatorzy przygotowują potrawy konkursowe w ósmej edycji MasterChefa. Najnowszy sezon kulinarnego show można oglądać w każdą niedzielę o godz. 20:00 na antenie TVN. Z produktów Makro korzystają też uczestnicy programu „10 zadań specjalnych Michela Morana”, emitowanego na kanale TTV.

Makro Polska towarzyszy programowi „MasterChef” od początku jego istnienia, czyli od 2012 r. Dostarcza uczestnikom wysokiej jakości asortyment, m.in. świeże ryby, mięsa i warzywa oraz produkty marki Makro Chef, linii dedykowanej dla gastronomii, na bazie których przygotowują swoje konkursowe potrawy.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – SIERPIEŃ-WRZESIEŃ 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

– Makro poprzez udział w programie „MasterChef” konsekwentnie umacnia wizerunek najlepszego dostawcy dla gastronomii. W każdym odcinku staramy się zainteresować widzów oryginalnym składnikiem dania, czym podkreślamy nasze kompetencje i różnorodność oferty – mówi Anna Heimberger, dyrektor działu marketingu Makro Polska.

W  programie kucharze-amatorzy walczą o tytuł MasterChefa, atrakcyjne nagrody finansowe i możliwość wydania własnej książki kucharskiej. W jury zasiadają Magda Gessler, Anna Starmach i Michel Moran – prowadzący program „10 zadań specjalnych Michela Morana”, w którym uczestnicy również korzystają z produktów oferty sieci Makro.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione