Mandoria – nowy park rozrywki pod Łodzią. Będzie część gastronomiczna

Udostępnij artykuł
Miejsce zaoferuje m.in. strefę złożoną z trzech różnych restauracji, baru oraz kawiarni. Będzie także możliwość umieszczenia punktów na zewnątrz, podczas ładnej pogody. Otwarcie zaplanowano na lato 2020 roku. Inwestorem jest spółka Ptak, a budżet pierwszej fazy inwestycji wyniesie 108 mln zł.

Mandoria Miasto Przygód powstaje w Rzgowie, bezpośrednio przy głównym węźle komunikacyjnym: na skrzyżowaniu autostrady A1 z drogą ekspresową S8. Docelowo zajmie powierzchnię 50 hektarów, a całość inwestycji została podzielona na kilka etapów. Pierwszy z nich już trwa i obejmuje stworzenie pod dachem całorocznego rodzinnego parku rozrywki o powierzchni 15 tys. mkw. Jego otwarcie zostało zaplanowane na lato 2020 roku.

Mandoria Miasto Przygód będzie tematycznym parkiem rozrywki, co oznacza, że cały jego wygląd i wszystkie atrakcje będą miały ten sam motyw przewodni, którym będzie handel w Europie epoki renesansu.

Dzięki pracy międzynarodowego zespołu artystów, przywiązujących wagę do najmniejszych detali, goście przekraczający bramy Mandorii Miasta Przygód odbędą podróż w czasie i trafią do świata, w którym mijają zaledwie trzy dekady od odkrycia Ameryki przez Krzysztofa Kolumba. To Wiek Odkryć – epoka, kiedy żądni przygód i sławy podróżnicy wędrowali po świecie w poszukiwaniu egzotycznych dóbr i najkrótszych dróg sprowadzania ich do Europy. Wówczas pochodzące z dalekich wypraw nowe produkty i przyprawy sprawiły, że jedzenie i trunki zyskały na smaku. Nowe tkaniny i oryginalne błyskotki oferowane przez handlarzy uczyniły ludzi barwnymi jak nigdy wcześniej.

Całoroczny park dla małych i dużych

Mandoria będzie otwarta przez cały rok, bez względu na pogodę. – Tworzymy ją z myślą o gościach w każdym wieku, a to oznacza, że na wszystkich atrakcjach dostępnych w naszym tematycznym parku rozrywki dorośli będą mogli bawić się razem z dziećmi – mówi Joanna Jędrzejczyk, Manager Parku Mandoria.

Ulice Mandorii Miasta Przygód będą rozbrzmiewać radosnym gwarem. Z portu i barów będą dobiegać opowieści żeglarzy o morskich przygodach, a z bazaru głosy kupców zachwalających swoje towary. Goście Mandorii reprezentujący wszystkie pokolenia – zarówno dzieci, jak i dorośli – będą mogli wskoczyć na pokład statku, aby pożeglować po wzburzonym morzu. Śmiałkowie sprawdzą swoją odwagę mknąc roller-coasterem w nieznane, wskoczą do wirującej beczki, wytrenują sokoli wzrok na strzelnicy i uruchomią wszystkie zmysły, aby odnaleźć wyjście z niezwykłego labiryntu.

Chętni zdobędą praktyczną wiedzę o morskiej żegludze i wyruszą w szaloną podróż dookoła świata. Ponadto Mandoria zaoferuje przybyszom pyszne jedzenie, egzotyczne trunki i wiele urokliwych miejsc, w których będzie można przysiąść i zregenerować siły. Na każdym kroku goście będą spotykać przyjaznych mieszkańców Mandorii, zapraszających do odkrywania uroków miasta.

Inwestorem Mandorii jest Ptak, a budżet pierwszej fazy inwestycji wyniesie 108 milionów złotych. – Przed rozpoczęciem budowy Mandorii Miasta Przygód dokładnie przyglądaliśmy się polskiemu i europejskiemu rynkowi, analizując jakie formy spędzania czasu wolnego oferują one rodzinom z dziećmi. Postanowiliśmy stworzyć takie miejsce, jakiego w Polsce jeszcze nie ma – tłumaczy Daniel Heinst, dyrektor projektu. – Poprzeczkę postawiliśmy sobie bardzo wysoko – chcemy oczarować naszych gości Mandorią. Pragniemy, aby stała się ona turystyczną atrakcją, do której będą przyjeżdżać goście z całej Polski i sąsiednich krajów. Jesteśmy przekonani, że budujemy park rozrywki, z którego dorośli i dzieci będą wyjeżdżać z wyjątkowymi wspomnieniami oraz chęcią powrotu w przyszłości.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – SIERPIEŃ-WRZESIEŃ 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

W najbliższych miesiącach rozpocznie się duża rekrutacja pracowników – zatrudnienie w Mandorii Mieście Przygód znajdzie 120 osób. Poszukiwani będą operatorzy atrakcji, animatorzy, sprzedawcy, pracownicy gastronomii i techniczni, a także pracownicy zaplecza administracyjnego. Aktualne oferty pracy będzie można znaleźć na stronie mandoria.pl. Już teraz dokumenty aplikacyjne można wysyłać na adres e-mail hr@mandoria.pl.

Nowe informacje na temat Mandorii będą publikowane na stronie internetowej parku oraz w serwisie Facebook.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 07.10.2019
Aktualizacja: 08.10.2019