Marcin Wajda: Trendy? Ekologia i emocje

Udostępnij artykuł

[SPECJALNIE DLA NAS] W czasach dynamicznie zmieniających się trendów gastronomicznych, restauratorzy i hotelarze stają przed wyzwaniami, które czasem oznaczają wyjście ze strefy komfortu, ale również dają szansę na adaptację, innowacje i… rozwój! Świetnie się składa, bo właśnie w tym ostatnim zmywarki Winterhalter od lat niezmiennie wspierają branżę, aktualnie odgrywając szczególną rolę w kontekście zrównoważonych rozwiązań ekologicznych oraz rosnącej popularności koncepcji mood food.

Marcin Wajda, Winterhalter

Mood food, czyli jedzenie wpływające pozytywnie na emocje i samopoczucie, wymaga od kuchni wyjątkowej dbałości o jakość i prezentację potraw. Nasze zmywarki, dzięki nowoczesnym technologiom, zapewniają nie tylko najwyższy standard czystości naczyń, ale także znacząco oszczędzają czas, energię i wodę. Dzięki temu zespół może skoncentrować się na tym, co najważniejsze, czyli przygotowywaniu wyjątkowych posiłków, których widok i aromat wywoła ciche westchnienie gości.

ŚWIAT HOTELI – MAJ-CZERWIEC 2024
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Świat Hoteli maj-czerwiec

Ekologiczne rozwiązania, ale bez dodatkowych opłat to kolejny trend, który zdobywa na znaczeniu. Klienci są coraz bardziej świadomi ekologicznych wyborów, ale również wrażliwi na ceny. W Winterhalter naprawdę rozumiemy te potrzeby i oferujemy zmywarki, które są efektywne i ekologiczne, redukując zużycie wody i energii bez dodatkowych kosztów operacyjnych dla naszych klientów. To nie koniec, bo jako pierwsi wprowadziliśmy na rynek opcję długoterminowego najmu profesjonalnych zmywarek gastronomicznych, która pozwala wyposażyć lokal w najlepszą na świecie technologię zmywania, bez konieczności wydawania fortuny. W przypadku długoterminowego wynajmu zmywarek marki Winterhalter, wynajmujący dysponuje wysokiej jakości sprzętem bez potrzeby zakupu. Umowę podpisuje się na określony czas ze stałą ratą. Po jej zakończeniu można (ale nie trzeba) wykupić sprzęt po preferencyjnej cenie.

Skoro jesteśmy już przy temacie rozwiązań proekologicznych, muszę wspomnieć, że oszczędność, a raczej optymalizację zasobów mamy wpisaną w DNA naszej marki. Podblatowe zmywarki Winterhalter zużywają
na jedno mycie, w zależności od modelu i zastosowanego programu, od 1,8 do 3,4 litra wody. Dla porównania: w programach eco zmywarek domowych przyjmuje się, że duża zmywarka w jednym cyklu wykorzystuje 10 litrów H2O, a mała około 8. Oszczędność prądu zapewnia funkcja Energy, odzyskująca ciepło z pary wodnej. Zimna woda dopływowa jest częściowo ogrzewana przez parę, wytwarzaną podczas cyklu zmywania. Oferowane przez nas technologie wspierają kuchnie w realizacji filozofii zero waste,
przyczyniając się do ograniczenia odpadów i kosztów operacyjnych. To z kolei pozwala naszym klientom nie tylko na oszczędności, ale także na wdrażanie innowacyjnych rozwiązań z myślą o przyszłości. Dodatkowo, w obliczu rosnącej popularności kuchni roślinnej i królujących w żywieniu prostoty i autentyczności, nasze produkty umożliwiają restauratorom utrzymanie czystości i świeżości składników, co jest przecież niezbędne do wydobywania naturalnych smaków i aromatów.

Maszyny Winterhalter doskonale wpisują się również w powracający trend street food oraz fuzji kultur.
Dzięki dobremu sprzętowi myjącemu kuchnie mogą łatwiej zarządzać większą ilością naczyń, wynikającą
z częstych zmian w menu, co jest kluczowe w nadążaniu za zmieniającymi się trendami. Kiedy jesteś spokojny o niezmiennie wysoką jakość mycia każdego naczynia i narzędzia, łatwiej decydujesz się na eksperymenty z nowymi składnikami i stylami kulinarnymi.

Mam nadzieję, że w nadchodzących miesiącach nasi klienci, wspierani nowoczesnymi rozwiązaniami zmywającymi, w dalszym ciągu będą mogli skutecznie odpowiadać na zmieniające się oczekiwania rynku, jednocześnie podnosząc standardy swojego biznesu. Naszym celem jest wspieranie branży gastronomicznej w dążeniu do doskonałości, co w kontekście obecnych trendów jest bardziej istotne niż kiedykolwiek wcześniej.

Źródło: Świat Hoteli

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Autor: Horecanet
Opublikowano: 10.07.2024
Aktualizacja: 10.07.2024