Marriott International uruchamia marriott.pl i gwarantuje najniższe ceny

Udostępnij artykuł
Sieć uruchomiła polską wersję językową strony marriott.com. Można na niej zarezerwować podróż w języku polskim, zaczerpnąć turystycznych inspiracji, poznać każdą z 30 marek firmy. Co najważniejsze, stawki dostępne na marriott.pl to najlepsze ceny, jakie znajdziemy w Internecie.

Wraz z informacją o uruchomieniu polskiej wersji językowej strony, Marriott International ogłosił, że w hotelach Bristol, a Luxury Collection Hotel, Warsaw, Sheraton Grand Warsaw, Sheraton Grand Krakow, Sheraton Poznan Hotel, Sheraton Sopot Hotel, The Westin Warsaw, Warsaw Marriott Hotel, a także Renaissance Warsaw Airport Hotel, Courtyard Gdynia Waterfront, Moxy Warsaw Praga, AC Hotel by Marriott Wroclaw i AC Hotel by Marriott Krakow dostępna jest atrakcyjna oferta Stay & Dine. Aby ją zarezerwować, po wejściu na marriott.pl, wybraniu miasta i daty, należy wpisać ES1 w polu Stawki specjalne – Umowa/Promocja/KOD#. Stay & Dine to oferta, którą firma chce podkreślić, że hotel to nie jedynie wygodne łóżko. W ofercie Stay & Dine zawarta jest kolacja. Goście zjedzą ją w jednej z hotelowych restauracji, których menu bogate jest w znakomite potrawy z różnych stron świata, przygotowane ze świeżych składników w myśl wprowadzanej właśnie w całej korporacji zasady zero waste.

To idealny moment do wystartowania strony marriott.pl. Widzimy jak dużo więcej w hotelach w Polsce – w stosunku do stanu sprzed pandemii – mamy lokalnych podróżnych. Nowa strona ułatwi im rezerwowanie kolejnych wyjazdów – mówi Janusz Mitulski, Senior Director of Development odpowiedzialny za kraje CEE i Ukrainę w Marriott International.

Marriott International, Inc. (NASDAQ: MAR) ma siedzibę w Bethesda w stanie Maryland w USA. Obejmuje portfel ponad 7600 nieruchomości pod 30 markami w 133 krajach i terytoriach. Marriott prowadzi i franczyzuje hotele, a także licencjonuje ośrodki wakacyjne na całym świecie. Firma prowadzi program lojalnościowy Marriott Bonvoy™.

ŚWIAT HOTELI – KWIECIEŃ 2021
>> KLIKNIJ, ABY DOKOŃCZYĆ LEKTURĘ <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 01.06.2021
Aktualizacja: 04.06.2021