Marriott International rezygnuje z jednorazowych przyborów toaletowych

Udostępnij artykuł
Największa globalna sieć hotelowa ogłosiła, że kontynuując politykę proekologiczną, zastąpi małe, jednorazowe butelki z żelem pod prysznic, szamponem i odżywką, większymi butelkami z dozownikami. Firma chce w ten sposób wyeliminować zbędny plastik z sieci do grudnia 2020 r.

Do tej pory Marriott wprowadził już większe butelki w ok. tysiącu obiektów w Ameryce Północnej, a teraz zapowiada, że większość pozostałych obiektów będzie je miało do grudnia 2020 r. Sieć szacuje, że po pełnym wdrożeniu na całym świecie, rozszerzony program Marriott International pozwoli wyeliminować 500 mln małych opakowań rocznie.

Obecne ogłoszenie rozszerza inicjatywę Marriott International z początku 2018 r., która zakładała eliminację małych buteleczek w obiektach marek: Courtyard by Marriott, SpringHill Suites, Residence Inn, Fairfield by Marriott i TownePlace Suites. Ponadto cztery marki Marriott International – Aloft Hotels, Element by Westin, Four Points i Moxy Hotels wcześniej wdrożyły tę koncepcję, a piąta – AC by Marriott – jest na dobrej drodze do wprowadzenia zmian.

RYNEK HOTELARSKI W POLSCE – RAPORT 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 30.08.2019
Aktualizacja: 30.08.2019