Mercure Katowice Centrum otwarty

Udostępnij artykuł
Wraz z początkiem września zlokalizowany w samym centrum stolicy Śląska hotel Mercure Katowice Centrum otworzył drzwi dla pierwszych gości. To kolejny obiekt grupy Accor, który dołącza do rodziny Mercure. Inwestorem jest uznany austriacki deweloper, firma UBM Development.
Przyszłość hotelarstwa

Hotel Mercure Katowice Centrum oferuje gościom 268 pokoi rozmieszczonych na ośmiu piętrach. Motywem przewodnim całego obiektu jest wykorzystanie ekologicznych rozwiązań, które są przyszłością współczesnego i odpowiedzialnego hotelarstwa. Obiekt został zaprojektowany w myśl filozofii green & clean, a jego fasadę pokrywa największa w Katowicach ściana z naturalnymi roślinami. Technologie przyjazne środowisku są dostępne w całym obiekcie. Wyrazem zaangażowania hotelu w ekologię jest mural w lobby przygotowany przez miejscową aktywistkę i artystkę street-artową Monę Tusz.

Otwierając hotel w środku jednego z największych przemysłowych ośrodków w naszym kraju, chcemy świadomie i aktywnie wziąć udział w zielonej transformacji Katowic. Mercure Katowice Centrum wykorzystuje technologie przyjazne środowisku na każdym kroku. Od roślinnej ściany na fasadzie budynku poprzez ekologiczne rozwiązania wewnątrz hotelu. M.in. wykorzystanie materiałów przyjaznych środowisku, odnawialnych źródeł energii, wody deszczowej czy zaawansowany system monitoringu zarządzania wodą i energią. Wierzymy, że nasz hotel, wykorzystując ducha lokalności marki Mercure stanie się ważnym miejscem odpoczynku i spotkań zarówno dla gości przyjezdnych, jak i dla mieszkańców Katowic – mówi Andrzej Kleeberg, dyrektor hotelu Mercure Katowice Centrum.

ŚWIAT HOTELI – CZERWIEC-LIPIEC 2021
>> KLIKNIJ, ABY ZAPOZNAĆ SIĘ Z PEŁNYM WYDANIEM <<
Zielone wnętrza inspirowane naturą

Do dyspozycji gości jest bar i restauracja Winestone, która gwarantuje bogaty wybór win. W tym także polskich i organicznych oraz nowoczesną lokalną kuchnię najwyższej jakości z danami serwowanymi na kamiennych deskach. Dla miłośników wymarzonego spokoju i relaksu hotel przygotował pokój masażu, który wraz z sąsiadującą siłownią znajduje się na dziewiątym piętrze. Nie zabrakło także przestrzeni biznesowej, gwarantującej sale konferencyjne o całkowitej pojemności do 80 osób i powierzchni blisko 100 mkw. Do dyspozycji odwiedzających hotel jest także podziemny parking oferujący 70 miejsc postojowych.

Marka Mercure jest znana ze swojego zamiłowania do lokalności i historii każdej z destynacji. Dlatego, czerpiąc z przemysłowej przeszłości Katowic, dzięki ekologicznym rozwiązaniom w hotelu witamy zrównoważoną i zieloną przyszłość. Hotel Mercure oferuje gościom rozwiązania, które wierzymy, że są przyszłością współczesnego hotelarstwa. Dodatkowo dzięki nowoczesnym i designerskim przestrzeniom oraz lokalizacji w samym centrum, stanie się jednym z głównych miejsc na biznesowej i turystycznej mapie Katowic – dodaje Marta Abratowska-Janiec, Manager Asset Management and Development Hotels Poland, UBM Development.

Biznesowy hotel w tętniącym sercu miasta

Mercure Katowice Centrum znajduje się 100m od dworca kolejowego i autobusowego. Lokalizacja w centrum miasta gwarantuje gościom komfortowy dojazd do kluczowych miejskich destynacji. Międzynarodowe Centrum Kongresowe, Hala widowiskowa „Spodek” i Centrum biznesowe KTW znajdują się w promieniu 1 km, co sprawia że hotel jest idealnym punktem dla gości biznesowych.

Katowice to miasto z bogatą historią przemysłu górniczego i stalowego, które dzisiaj świadomie przechodzi zieloną transformacje i staje się miejscem coraz bardziej przyjaznym środowisku. Hotel Mercure Katowice Centrum zlokalizowany w sercu miasta, dzięki swoim nowoczesnym rozwiązaniom, stanowi znaczący wkład w budowę nowego oblicza Katowic.

Lokalność z Mercure

Marka Mercure to gwarancja nowych, wyjątkowych i niezapomnianych doświadczeń z pobytu w hotelu. Każdy obiekt cechuje się nie tylko niepowtarzalnym stylem, ale także klimatem inspirowanym lokalnym otoczeniem i kulturą. Wszystko to sprawia, że za każdym razem wizyta w hotelach Mercure jest niezwykła i pełna unikalnych wrażeń. Regionalne akcenty, lokalna kuchnia, a także tradycja budują świadomość gości o miejscu, które odwiedzają. Dzięki temu każdy z nich może w pełni odkryć i doświadczyć niepowtarzalnego charakteru marki.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 01.09.2021
Aktualizacja: 02.09.2021