Młyn Klekotki: nowa oferta dla gości

Udostępnij artykuł

W ramach tygodniowego pobytu "Golf – First steps" dla gości przygotowano 10 godzin szkolenia, w tym trzy indywidualne lekcje z trenerem oraz uczestnictwo w Akademii Golfa. Potwierdzeniem zdobytych umiejętności jest otrzymanie Zielonej Karty (Green Card), która umożliwia wstęp na każde pole golfowe. Ofertę "Golf – First steps" przygotowano także w wersji weekendowej, która gwarantuje trzy dni sportowych zmagań na 18-dołkowym polu golfowym oraz uzyskanie Green Card.

Trzecią propozycją dla golfistów jest pakiet "Golf & Spa", który hotel szczególnie poleca odwiedzającym obiekt parom. W przypadku pana oferta obejmuje dwudniowy abonament na 18-dołkowe pole golfowe oraz masaż, pani – serię zabiegów: kąpiel ziołową, oczyszczający peeling całego ciała, relaksujący masaż aromaterapeutyczny kręgosłupa oraz seans dla zmęczonych stóp z kąpielą solną i masażem.

Młyn Klekotki Resort & Spa to hotel mieszczący się we wnętrzach zabytkowego młyna z XVII wieku. Położony jest w zachodniej części Mazur. Obiekt oferuje 42 pokoje, w tym osiem apartamentów. Hotel dysponuje zapleczem konferencyjnym. Na potrzeby szkoleń i spotkań biznesowych na terenie obiektu znajduje się kilka sal, wśród nich sala na rzece, sala kominkowa oraz sala w młynie. Do dyspozycji gości pozostaje także winiarnia, restauracja serwująca domowe i regionalne potrawy, ogród zimowy, gorące jacuzzi w środku lasu oraz spa.

Sand Valley Golf & Country Club ulokowany jest około 20 minut jazdy samochodem od hotelu. Kompleks otwarto w Pasłęku w 2009 r. W skład kompleksu wchodzi m.in. 18-dołkowe pole golfowe oraz Akademia Golfa. Autorem projektu Sand Valley Golf & Country Club jest Lassi Pekka Tilander z Finlandii, natomiast budowniczym Amerykanin Tony Ristola.

 

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 24.05.2010
Aktualizacja: 24.05.2010