Mövenpick z nowym hotelem Karpaczu

Grupa Accor podpisała umowę franczyzy ze spółką Piemonte (należącą do grupy Condo.pl) na nowy Mövenpick Karpaczu. Dotychczas realizowano go pod nazwą Piemonte Hotel & Resort. Będzie to już piąty obiekt marki w Polsce, w tym trzeci w miejscowości wypoczynkowej. Dwie kolejne miejskie inwestycje zlokalizowane są Poznaniu i Wrocławiu. Otwarcie karpackiego obiektu zaplanowano na drugi kwartał 2023 roku.

Mövenpick Karpacz dysponować będzie 126 przestronnymi pokojami o powierzchni ponad 34 mkw. każdy. Na gości oczekiwać będą restauracja, bar, sale konferencyjne, prywatny wyciąg narciarski dla dzieci, garaż podziemny. Relaks zapewnią podgrzewany basen zewnętrzny otoczony zielenią, basen wewnętrzny, strefa dla dzieci z placami zabaw i bawialnią. Nie zabraknie również bogatej oferty strefy SPA z ośmioma gabinetami i wellness z saunami.

Hotel zlokalizowany jest przy ul. Obrońców Pokoju, w samym centrum Karpacza. W okolicy znajduje się wiele interesujących turystycznie atrakcji takich jak różnorodne obiekty gastronomiczne, aquapark, wystawa minerałów. Stąd też blisko na wyciągi narciarskie i trasy wycieczkowe, dzięki czemu obiekt będzie doskonałą bazą wypadową dla odwiedzających region.

Jest tą piąta podpisana w ciągu ostatniego roku umowa na hotel marki Mövenpick w Polsce. W tym trzecia lokalizacja w miejscowości wypoczynkowej, po obiektach powstających w Zakopanem i Kołobrzegu. Dwie kolejne miejskie inwestycje zlokalizowane są Poznaniu i Wrocławiu.

ŚWIAT HOTELI – CZERWIEC-LIPIEC 2021
>> KLIKNIJ, ABY ZAPOZNAĆ SIĘ Z PEŁNYM WYDANIEM <<

Mövenpick to uniwersalna marka, pasująca zarówno do miejskich destynacji, jak i typowo wypoczynkowych. Jej niesamowicie szybki rozwój w Polsce. Aż pięć umów w ciągu roku – jest najlepszym potwierdzeniem atrakcyjności tej marki premium zarówno dla inwestorów, jak i dla gości hotelowych. Jako Accor od kilku lat intensywnie poszerzamy i wzbogacamy ofertę naszych hoteli w miejscowościach wypoczynkowych. Mövenpick Karpacz będzie kolejnym już obiektem z naszego portfolio położonym w Karkonoszach po Mercure Karpacz i Mercure Szklarska Poręba oraz Sanssouci Karpacz MGallery Hotel Collectionwskazuje Jacek Stasikowski, dyrektor ds. rozwoju sieci Accor.

Inwestorem jest deweloper Grupa Condo.pl, właściciel Piemonte.

Naszym celem jest zapewnienie gościom odwiedzającym Karpacz luksusowego wypoczynku, zgodnie z najwyższymi międzynarodowymi standardami. Ze wspaniałą lokalizacją, niesamowitym widokiem na góry, bogatym zapleczem SPA i wellness, mamy ambicję stać się miejscem wybieranym przez najbardziej wymagających gości polskich i zagranicznych. Wybierając markę Mövenpick mamy pewność, że ta wizja zostanie w pełni zrealizowana – podkreśla Artur Wach, prezes zarządu Grupy Condo.pl.

Otwarcie Mövenpick Karpacz zaplanowano na drugi kwartał 2023 roku.

Historia powstałej w Szwajcarii marki Mövenpick sięga lat 40. Zlokalizowane w centrach miast i topowych kurortach na całym świecie pięciogwiazdkowe hotele wyróżniają się unikalnymi doświadczeniami. Dostarczają gościom niezapomnianych momentów w trakcie pobytu. Wśród nich znajdują się m.in. popołudniowa godzina czekolady, zdrowe smoothie dla każdego, specjalnie przygotowane menu dla dzieci czy zaawansowana technologia dla lepszego snu, umożliwiająca wypoczynek dopasowany do indywidualnych potrzeb.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.