Moxy wchodzi do Lublina

Udostępnij artykuł
Hotel Moxy powstaje przy ul. 1 Maja. To najnowsza inwestycja CRH Holding (lubelska Grupa Żagiel), która ma wieloletnie doświadczenie na rynku HoReCa. W portfelu Grupy są już wrocławskie hotele Patio i Duet. Otwarcie planowane jest w 2022 r.

Goście hotelu znajdą się w zapierającej dech w piersiach industrialnej przestrzeni, skłaniającej do kreatywnego spędzania czasu. Światowe trendy spotkają się z mocnymi akcentami lokalnymi. Tu będzie można poczuć się jak u siebie. Odwiedzających zaskoczy niestandardowy sposób wprowadzenia atrybutów, które nawiązują do historii lubelskiego przemysłu.

Koncepcja architektoniczna hotelu będzie zaskakująca, żywa, z błyskiem. Budynek wpisuje się w rewitalizację tej dzielnicy Lublina i jest jednym z elementów, który korzystnie wpłynie na atrakcyjność, jak również lepsze postrzeganie okolicy przez mieszkańców oraz turystów.

– Jesteśmy podekscytowani wprowadzeniem do Lublina energicznego i zabawowego ducha Moxy. Będzie to pierwszy hotel tej sieci w Polsce wschodniej – mówi Sylwia Dołęgowska, wiceprezes zarządu CRH Holding. – Nowocześni goście wolą spędzać więcej czasu w otwartych, wspólnych przestrzeniach hotelowych, przeznaczonych do pracy i do zabawy. Dlatego właśnie te miejsca w obiektach Moxy na całym świecie stały się centrum, które tętni życiem przez całą dobę.

Od strony ulicy Lubelskiego Lipca ’80 hotel będzie miał sześć kondygnacji. Powierzchnia hotelu – wraz z towarzyszącą mu infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu – to łącznie 7,5 tys. mkw. Do dyspozycji gości zostanie oddanych 120 pokoi oraz 60 miejsc parkingowych.

ŚWIAT HOTELI
LUTY-MARZEC 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Równolegle do ul. 1 Maja powstanie trzykondygnacyjna bryła obiektu z elewacją frontową, która będzie tworzyć historyczną pierzeję tej ulicy.

– Elewacja budynku zachowa historyczny układ działek, a wysokością będzie nawiązywała do gzymsów sąsiednich kamienic – tłumaczy Sylwia Dołęgowska.

Filozofia hotelu oraz podkreślający ją design to odpowiedź na potrzeby ludzi młodych duchem, którzy od czasu spędzanego zawodowo, czasu wolnego, wreszcie – od życia – chcą więcej. Nudzą ich przewidywalność i sztywne zasady. Otwarcie hotelu planowane jest w 2022 r.

Z pewnością nie będzie to kolejny trzygwiazdkowy, tradycyjny hotel na lubelskiej mapie. Moxy to połączenie odwagi w myśleniu, rozmachu w działaniu, braku barier w kreowaniu. Będzie to zaskakujące miejsce, w którym goście poczują się inaczej i zapamiętają je na długo. Nie będą chcieli siedzieć zamknięci w pokojach. Więcej. Będą chcieli zostać z Moxy jak najdłużej.

– Rozwój turystyki jest ważnym elementem strategii Lublina i naszego regionu, dlatego cieszymy się, że również my będziemy mieli w tym swój udział. Hotel Moxy to także kolejne miejsca pracy, szczególnie dla ludzi, którzy pragną połączyć życie zawodowe z pasją – mówi Sebastian Podkański, prezes zarządu CRH Holding. – Na poszczególnych etapach inwestycji będziemy chcieli zatrudnić specjalistów, którzy z jednej strony mają doświadczenie w branży hotelarskiej, a z drugiej doskonale poczują filozofię Moxy.

Moxy wyróżnia się designerskim i zaskakującym charakterem wnętrz, tworzonym z myślą o młodych ludziach (nie tylko ciałem, ale i duchem), którzy podróżują w celach służbowych lub turystycznych. W Polsce pierwsze hotele tej marki zostały otwarte w Katowicach oraz Warszawie, a kolejne powstają w Poznaniu i Szczecinie.

Moxy należy do Marriott International to największej na świecie międzynarodowej sieci luksusowych hoteli, która dysponuje ponad 6,7 tys. obiektami w 127 krajach. Gwarantuje to wysoką jakość, standardy oparte na doświadczeniu i przemyślane rozwiązania, które przekładają się na zarządzanie oraz poziom obsługi gości we wszystkich hotelach należących do sieci, również w Moxy.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 21.03.2019
Aktualizacja: 21.03.2019