MStudio powered by Warsaw Marriott – profesjonalne studio TV w warszawskim hotelu

Udostępnij artykuł
MStudio powered by Warsaw Marriott to prestiżowe przestrzenie z pełnym zapleczem i doświadczoną profesjonalną obsługą. W skład wchodzą producenci, operatorzy, realizatorzy wizji, a także streamingu. Dodatkowo reżyser, który przy współpracy z profesjonalnym studiem graficznym zadba o wyjątkową oprawę wizualną każdego projektu.

MStudio powered by Warsaw Marriott to blisko 200 mkw. wyposażonych w najnowszą technologię. Umożliwiającą realizację nagrań telewizyjnych, wideokonferencji oraz eventów online. Dzięki możliwości rozbudowy przestrzeni także wydarzeń hybrydowych. 

Wszystko to, co mamy na miejscu w hotelu, chcieliśmy wkomponować w projekt naszego Studia, dlatego rozszerzamy jego ofertę. Możliwość nagrania wywiadu lub realizacji wydarzenia online na 40 piętrze w Panorama Sky Bar. Wykorzystanie sześciu nowoczesnych przestrzeni w Meeting Studios do połączeń na żywo, nagrań w formacie telewizji śniadaniowej czy przebitek ze studia kulinarnego. Jeżeli dodamy do tego zakwaterowanie w Apartamentach Corner Junior Suite, kompleksową ofertę cateringową czy też możliwość organizacji spotkania podsumowującego w Apartamencie Prezydenckim to zobaczymy nieograniczony wachlarz możliwości całego projektu mStudio powered by Warsaw Marriott Hotel – mówi Mariusz Paszkiel, dyrektor sprzedaży i marketingu hotelu Marriott.

Więcej szczegółów na temat możliwości Studia udzieli zespół sprzedaży hotelu Marriott: waw.ebc@marriott.com Tel: 22 630 78 88.

Hotel Marriott zlokalizowany jest w samym centrum stolicy. Oddaje do dyspozycji gości 523 pokoi. Wszystkie oferują pięciogwiazdkowe udogodnienia, takie jak designerskie łóżko, minibar i telewizor z płaskim ekranem. Do dyspozycji gości jest całodobowa obsługa pokoju. Poza tym w hotelu znajduje się restauracja Floor No 2, bar Panorama oraz blisko 2,6 tys. mkw. przestrzeni przeznaczonej na konferencje i bankiety.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2021
> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Rynek-Dostawcow-HoReCa-RAPORT-2021.png

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 16.04.2021
Aktualizacja: 16.04.2021