Nie 500, a 625 zł do wykorzystania na usługi. Hotel Westin dodaje 25 proc. do bonu turystycznego

Udostępnij artykuł
Położony w sercu Warszawy hotel Westin ogłosił, że przystąpił do programu Bon Turystyczny. Goście, którzy go zrealizują, będą mogli wydać nie 500 zł, ale 625 zł.

Dodatkowe 25 proc. można wydać na podwyższenie kategorii pokoju, wyżywienie i napoje. Warto dodać, że hotel jest w pełni przystosowany do przyjmowania niepełnosprawnych gości, co oznacza, że na pobyt z dzieckiem z orzeczoną niepełnosprawnością goście dostaną w prezencie 250 zł.

Z bonu turystycznego można skorzystać, jeśli posiada się co najmniej jedno dziecko do 18 roku życia. Na każde dziecko przysługuje jeden bon w wysokości 500 zł. Na dzieci z orzeczeniem o niepełnosprawności przysługuje więcej, bo aż 1000 zł. Z bonu skorzystamy do końca marca 2022.

Przyjazna atmosfera hotelu wyposażonego w siłownię, saunę i restaurację Fusion, która znana jest ze zdrowej kuchni, świetny widok na centralną część miasta, a także doskonałe położenie blisko Starego Miasta, Dworca Centralnego, stacji metra czy Pałacu Kultury to gwarancja udanego pobytu w Warszawie – wylicza dyrektor generalny Westina Michael Hopf.

Rabat zostanie naliczony w momencie wymeldowania z hotelu. W ofercie Westina jest m.in. pakiet Welcome Back skierowany do uczestników programu Marriott Bonvoy, obejmujący 25 proc. zniżki w stosunku do regularnej ceny pokoju i bezpłatne śniadanie (teraz dodatkowo skorzystamy z 25 proc. zniżki w ramach realizacji bonu turystycznego), a także pobyt Stay & Dine, obejmujący śniadanie i trzydaniowy lunch lub kolację w atrakcyjnej cenie.

ŚWIAT HOTELI czerwiec-lipiec 2020
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 27.08.2020
Aktualizacja: 27.08.2020