Nowa dyrektor sprzedaży i marketingu Raffles Europejski Warsaw

Udostępnij artykuł
Anna Czajkowska dołączyła do zespołu Raffles Europejski Warsaw w listopadzie br. Podlega bezpośrednio dyrektorowi generalnemu Thomasowi Brugnatelli i odpowiada za sprzedaż, marketing, eventy oraz PR.

Anna Czajkowska wnosi ponad 16 lat doświadczenia w branży hotelowej. Karierę zawodową rozpoczęła w Starwood Hotels & Resorts Worldwide Inc., gdzie zajmowała różne stanowiska, m.in. była członkiem zespołu otwierającego The Westin Warsaw. W 2005 roku objęła stanowisko Assistant Front Office Manager w Sheraton Warsaw Hotel & Towers. Następnie dołączyła do zespołu Sprzedaży i Marketingu, na stanowisku Account Manager, odpowiadając za działania sprzedażowo-marketingowe dla dwóch hoteli – Sheraton Warsaw Hotel oraz The Westin Warsaw. W latach 2012- 2016 szefowała zespołowi sprzedaży w InterContinental Warsaw jako Assistant Director of Sales & Marketing. Kolejny etap kariery Anna spędziła w Marriott International, na stanowisku Complex Director of Sales Business Travel & Government, zarządzając zespołami sprzedaży w dwóch hotelach.

Od marca 2019 Anna Czajkowska pracowała jako Director of Rooms Operations w Sheraton Grand Warsaw, skąd dołączyła do zespołu Raffles Europejski. Ukończyła SGH z tytułem Magistra Zarządzania i Marketingu.

Raffles Europejski Warsaw, dawniej Hotel Europejski, rozpoczął swoją działalność w 1857 roku
i przez dziesięciolecia był jednym z najbardziej rozpoznawalnych hoteli w Europie. Dziś symbol XIX i XX-wiecznej Warszawy powrócił do czasów świetności, otwierając drzwi pod marką Raffles. Od otwarcia pierwszego hotelu w Singapurze w 1887 roku, Raffles stał się ikoną wśród hoteli pięciogwiazdkowych, zapewniając gościom niezrównany serwis w spektakularnych wnętrzach. Raffles Europejski Warsaw jest jednym z trzech, po Paryżu i Stambule, europejskich hoteli słynnej sieci Raffles Hotels & Resorts. Hotel oferuje 106 pokojów i apartamentów, w których wyeksponowano oryginalne elementy wystroju oraz kolekcję prac współczesnych polskich artystów. Do dyspozycji gości są również restauracja Europejski Grill, legendarny Long Bar, cukiernia Lourse Warszawa, Humidor, Pavilion na hotelowym patio oraz Raffles Spa.

ŚWIAT HOTELI: październik – listopad 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 16.12.2019
Aktualizacja: 16.12.2019