Nowa inwestycja w hotelu InterContinental Warszawa

Udostępnij artykuł

W hotelu InterContinental Warszawa rozpoczął się remont przestrzeni konferencyjnej. Nad projektem czuwa pracownia architektoniczna M Studio z Wielkiej Brytanii, która była odpowiedzialna także za wcześniejsze projekty lobby i pokoi w hotelu. Koniec prac zaplanowano na jesień tego roku.

 InterContinental Warszawa

Głównym celem remontu w InterContinental Warszawa jest stworzenie nowoczesnej przestrzeni konferencyjnej. Jej design – nawiązując do architektury budynku – podkreśli imponujący i ponadczasowy charakter hotelu. Wszystkie sale konferencyjne zostaną wyposażone w najnowszej jakości sprzęt AV.

Wraz z otwarciem przestrzeni konferencyjnej zostanie wprowadzony również nowatorski koncept gastronomiczny, który wiąże się z zaangażowaniem hotelu w zrównoważony rozwój. Zakłada współpracę z lokalnymi dostawcami i farmerami przy tworzeniu menu. A także zaangażowanie w program „less waste”, czyli generowanie jak najmniejszej ilości odpadów.

InterContinental Warszawa

O hotelu InterContinental Warszawa

To pięciogwiazdkowy hotel położony w samym sercu stolicy. Hotel mieści się w jednym z najwyższych budynków w mieście. InterContinental Warszawa posiada 414 pokoi gościnnych i w pełni wyposażonych apartamentów mieszkalnych Residence Suites. Goście hotelu mogą delektować się daniami kuchni polskiej i światowej w restauracji Platter by Karol Okrasa, a także DownTown Restaurant. Na 43 i 44 piętrze mieści się Riverview Wellness Centre z najwyżej położonym basenem w stolicy, siłownią, sauną, a także łaźnią parową.

ŚWIAT HOTELI – MAJ-CZERWIEC 2022
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Świat Hoteli czerwiec 2022

Źródło: IC Warszawa

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 29.07.2022
Aktualizacja: 29.07.2022