Nowa marka w portfolio Best Western

Udostępnij artykuł
Best Western Hotels & Resorts ogłasza rozszerzenie portfolio SureStay o markę SureStay Studio. Powstała w odpowiedzi na potrzeby zarówno osób podróżujących, jak i deweloperów. Działa w segmencie hoteli premium-economy z dłuższym pobytem.

Wprowadzenie SureStay Studio umocniło BWHR na pozycji światowego lidera na rynku hoteli z segmentu economy i premium-economy. Marka SureStay w krótkim czasie znacznie się rozwinęła na całym świecie i jesteśmy przekonani, że SureStay Studio jeszcze bardziej wesprze i tak już prężnie działające portfolio hoteli – powiedział David Kong, prezes i dyrektor generalny Best Western Hotels & Resorts.

Uruchomiona w październiku 2016 r. grupa SureStay może pochwalić się już ponad 260 nieruchomościami na całym świecie, co czyni ją jedną z najszybciej rozwijających się marek w branży hotelarskiej. Jest ona postrzegana jako zaufane i sprawdzone miejsce zakwaterowania na podstawie średniej ocen wystawionych przez użytkowników TripAdvisor zbliżonej do 4. Hotele SureStay zapewniają podróżującym jednakowy poziom jakości, komfortu, czystości i dostępu do usług, a wszystko to w przystępnej cenie. Marka cieszy się również dużym zainteresowaniem deweloperów na rynku hoteli z segmentu premium-economy ze względu na konkurencyjną strukturę opłat i przynależność do silnej grupy BWHR.

ŚWIAT HOTELI: sierpień – wrzesień 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

– Grupa SureStay to idealne miejsce dla marki SureStay Studio, której uruchomienie nastąpiło w sprzyjającym czasie dla branży hotelarskiej. Rynek hoteli ekonomicznych z wydłużonym pobytem jest teraz na czasie – widzimy w tym obszarze rosnące zapotrzebowanie zarówno ze strony deweloperów, jak i samych podróżujących. Deweloperom SureStay Studio oferuje wysoki zwrot z inwestycji, a gościom doskonałą obsługę i liczne udogodnienia, już im znane dzięki marce Best Western – komentuje Brad LeBlanc, wiceprezes i dyrektor ds. rozwoju BWHR.

SureStay Studio wprowadza na rynek prototyp marki o zupełnie nowej strukturze, w ramach której przekształcenia będą możliwe przy minimalnym nakładzie. Właściciel każdego przekształcanego, jak i nowo powstałego hotelu SureStay Studio otrzyma dostęp do innowacyjnych systemów i wsparcia, do nagradzanej strony internetowej BWHR, globalnego partnerstwa i zespołu sprzedaży oraz najnowocześniejszego systemu zarządzania przychodami. Hotele będą mogły też liczyć na wsparcie ze strony managera ds. przychodów, co usprawni proces maksymalizacji przychodów i obniżenia kosztów operacyjnych. Marka SureStay Studio skorzysta również z renomy BWHR w zakresie zapewniania najwyższej jakości obsługi gości i będzie miała dostęp do wielokrotnie nagradzanego programu Best Western Rewards, który gwarantuje blisko 50 proc. przychodów brutto z wynajmu pokoi hotelowych. Grupa Sure Stay stale powiększa swoje portfolio. Na początku 2022 roku zostanie otwarty nowy Sure Hotel by Best Western, Old Town w Poznaniu należący do grupy SureStay.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 16.10.2019
Aktualizacja: 16.10.2019