Nowe hotele w IGHP

Udostępnij artykuł
Do grona członków Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego dołączyła sieć Q Hotel. Obecnie do Izby należy ponad 350 obiektów, z łączną liczbą ponad 36 tysięcy pokoi, a także 25 dostawców dla branży hotelarskiej, jedna Fundacja, Instytut i pięć szkół.

– Lista naszych członków systematycznie wydłuża się, co niezmiernie nas cieszy. Kilka dni temu nasze grono zasiliło pięć hoteli sieci Q Hotel, zlokalizowanych w Krakowie, Katowicach, Wrocławiu oraz Gdańsku – mówi Marcin Mączyński, sekretarz generalny IGHP.

Sieć Q Hotel tworzą cztery czterogwiazdkowe obiekty: Q Hotel Plus Kraków położony niespełna 50 m od Centrum Kongresowego ICE Kraków, Q Hotel Plus Wrocław znajdujący się w samym centrum Wrocławia, Q Hotel Grand Cru Gdańsk usytuowany naprzeciw Muzeum II Wojny Światowej, w pobliżu Motławy oraz otwarty w 2017 roku Q Hotel Plus Katowice, który znajduje się obok katowickiego Dworca Kolejowego. Do sieci Q Hotel należy również trzygwiazdkowy Q Hotel Kraków, który mieści się w krakowskiej dzielnicy Bronowice.

RYNEK HOTELARSKI W POLSCE RAPORT 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Wśród hoteli, które dołączyły do IGHP w pierwszej połowie roku, znalazły się między innymi: Baltic Hotel Gdynia, Hotel Kawallo, Best Western Trybunalski, Hotel Patio Wrocław, Hotel Trio Białystok, Hotel Fabryka Wełny, Willa Port Art & Business, Holiday Inn Dąbrowa Górnicza, Zalesie Mazury Active Spa oraz hotele zarządzane w ramach Grupy DeSilva, w tym: DeSilva Premium Opole, De Silva Premium Poznań, Victor Pruszków by DeSilva, Mercure Częstochowa Centrum, Mercure Opole, Mercure Jelenia Góra, Mercure Karpacz Skalny, Ibis Częstochowa i Ibis Katowice Zabrze.

IGHP jest organizacją zrzeszającą podmioty branży hotelarskiej w Polsce. Lobbuje na rzecz rozwoju hotelarstwa, wspiera wszelkie inicjatywy gospodarcze swoich członków, opracowuje opinie branżowe w interesie członków Izby i branży, a także promuje społeczną odpowiedzialność biznesu. Izba rozwija także działalność edukacyjną, organizując specjalistyczne kampanie i programy szkoleniowe z kluczowych dla hotelarzy zagadnień (np. dotyczące RODO czy tzw. nowej ustawy turystycznej).

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 13.09.2018
Aktualizacja: 13.09.2018