Do grona członków Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego dołączyła sieć Q Hotel. Obecnie do Izby należy ponad 350 obiektów, z łączną liczbą ponad 36 tysięcy pokoi, a także 25 dostawców dla branży hotelarskiej, jedna Fundacja, Instytut i pięć szkół.
– Lista naszych członków systematycznie wydłuża się, co niezmiernie nas cieszy. Kilka dni temu nasze grono zasiliło pięć hoteli sieci Q Hotel, zlokalizowanych w Krakowie, Katowicach, Wrocławiu oraz Gdańsku – mówi Marcin Mączyński, sekretarz generalny IGHP.
Sieć Q Hotel tworzą cztery czterogwiazdkowe obiekty: Q Hotel Plus Kraków położony niespełna 50 m od Centrum Kongresowego ICE Kraków, Q Hotel Plus Wrocław znajdujący się w samym centrum Wrocławia, Q Hotel Grand Cru Gdańsk usytuowany naprzeciw Muzeum II Wojny Światowej, w pobliżu Motławy oraz otwarty w 2017 roku Q Hotel Plus Katowice, który znajduje się obok katowickiego Dworca Kolejowego. Do sieci Q Hotel należy również trzygwiazdkowy Q Hotel Kraków, który mieści się w krakowskiej dzielnicy Bronowice.
RYNEK HOTELARSKI W POLSCE RAPORT 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <
Wśród hoteli, które dołączyły do IGHP w pierwszej połowie roku, znalazły się między innymi: Baltic Hotel Gdynia, Hotel Kawallo, Best Western Trybunalski, Hotel Patio Wrocław, Hotel Trio Białystok, Hotel Fabryka Wełny, Willa Port Art & Business, Holiday Inn Dąbrowa Górnicza, Zalesie Mazury Active Spa oraz hotele zarządzane w ramach Grupy DeSilva, w tym: DeSilva Premium Opole, De Silva Premium Poznań, Victor Pruszków by DeSilva, Mercure Częstochowa Centrum, Mercure Opole, Mercure Jelenia Góra, Mercure Karpacz Skalny, Ibis Częstochowa i Ibis Katowice Zabrze.
IGHP jest organizacją zrzeszającą podmioty branży hotelarskiej w Polsce. Lobbuje na rzecz rozwoju hotelarstwa, wspiera wszelkie inicjatywy gospodarcze swoich członków, opracowuje opinie branżowe w interesie członków Izby i branży, a także promuje społeczną odpowiedzialność biznesu. Izba rozwija także działalność edukacyjną, organizując specjalistyczne kampanie i programy szkoleniowe z kluczowych dla hotelarzy zagadnień (np. dotyczące RODO czy tzw. nowej ustawy turystycznej).
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.