Nowe lokale w Hali Koszyki

Udostępnij artykuł
Po drugim, ponad półrocznym lockdownie w lokalizacji otwarto ogródki gastronomiczne. Wcześniej przed budynkiem stanął wielki zegar odmierzający czas do wyczekiwanego przez wszystkich momentu. Punktualnie o północy, z 14 na 15 maja, rozpoczął się pokaz świetlno-dźwiękowy, poprzedzony wspólnym odliczaniem, który symbolicznie otworzył polską gastronomię.

Nasze starania docenili również najemcy. Przez cały okres trwania pandemii staraliśmy się ich wspierać na wielu płaszczyznach. Teraz widzimy, że nasza pomoc i rozmowy przyniosły skutek w postaci utrwalenia dobrych relacji. W ciągu ostatniego roku, pomimo trudnej sytuacji na rynku, przedłużyliśmy w sumie 26 umów najmu. Podpisaliśmy trzy nowe kontrakty – mówi Anna Merta, Leasing Director Retail w Globalworth Poland.

Wśród najemców handlowych i gastronomicznych Hali Koszyki, z którymi przedłużono umowy. Znajdują się m. in.: Semolino, Warszawski Sen, Ćma, Port Royal, Bar Koszyki, Mango, Buena vista Social Food, Curry Leaves, Damas, Forbo, Aclari, Duka, Tuk Tuk, EUROSPAR, Magia d’ Italia, Gringo, Jeff’s, Bar Koszyki, Kraina Serów, Soul Food.

W Koszykach od maja funkcjonują również dwa nowe lokale. Restauracja Zachodni Brzeg, która serwuje dania kuchni bliskowschodniej oraz The Fry, gdzie powstają belgijskie frytki przygotowywane ze świeżych ziemniaków.  

Komercyjny sukces Hali Koszyki to efekt wielu składowych: fenomenu i atmosfery miejsca, fantastycznych najemców, którzy tworzą jego bogatą ofertę, a także pracy znakomitego zespołu profesjonalistów z ogromnym doświadczeniem w prowadzeniu i zarządzaniu projektami mixed-use. Teraz to doświadczenie wykorzystujemy również w Renomie, która przechodzi szeroko zakrojoną metamorfozę. Dzięki niej historyczna perła architektury Wrocławia docelowo stanie się popularnym miejscem spotkań, mody, biznesu i dobrego smaku – mówi Barbara Wójcik, Senior Asset Manager w Globalworth Poland.

RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE – RAPORT 2021
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 06.10.2021
Aktualizacja: 06.10.2021