Nowe marki i aranżacja Hali Hutnik w Galerii Młociny

Udostępnij artykuł

Tylko w minionym roku, należące do EPP i Echo Investment centrum handlowe podpisało umowy z ponad 20 konceptami, w tym także gastronomicznymi, które zajęły łącznie 6000 mkw. Zaaranżowano również na nowo Halę Hutnik. Od początku roku odwiedzający mogą korzystać m.in z oferty nowo otwartego Green Caffé Nero.

Zmienia się rola centrów handlowych, które z miejsca przeznaczonego do robienia zakupów ewoluowały w kierunku przestrzeni do spotkań i spędzania wolnego czasu. W odpowiedzi na ten trend, Galeria Młociny rozpoczęła współpracę z siecią kawiarni Green Caffé Nero, która w styczniu uruchomiła swoją kawiarnię w centrum handlowym. W menu, oprócz wielu rodzajów napojów, goście znajdą też przekąski dopasowane do nietolerancji pokarmowych. Lokal o powierzchni 180 mkw. znajduje się na parterze.

Hala Hutnik w nowej odsłonie

Zmiany w Galerii Młociny zawitały także na poziom +2. Różnorodna oferta kulinarna kuchni m.in. bliskowschodniej, amerykańskiej i włoskiej, spotyka się tam z wyjątkową rozrywką. W na nowo zaaranżowanej przestrzeni Hali Hutnik klienci mogą spędzić czas z rodziną czy przyjaciółmi, grając w shuffleboard, Pac-Mana, flippery czy automaty do koszykówki. Odbywają się tam również wydarzenia kulturalne, w tym koncerty czy transmisje wydarzeń sportowych. Design Hali Hutnik inspirowany jest pobliską hutą, a do aranżacji zostały wykorzystane akcenty industrialne, nawiązujące do jej historii.

Źródło: Galeria Młociny

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE grudzień 2022
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Autor: Horecanet
Opublikowano: 08.02.2023
Aktualizacja: 09.02.2023