Accor powołuje dwóch doświadczonych ekspertów, którzy obejmą stanowiska Global Brand President i staną na czele znanych na całym świecie marek Premium, Midscale i Economy (PM&E). Zmiana podkreśla zaangażowanie grupy we wzmacnianie wartości i pozycji rynkowej na całym świecie.
Benoît Racle dołącza do Accor jako Global Brand President marek Premium, wnosząc ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu markami hotelowymi, działaniami operacyjnymi i komercyjnymi. Swoje umiejętności doskonalił m.in. w Starwood Hotels and Resorts Worldwide, przeprowadzając transformację marki konsorcjum oraz napędzając sukces komercyjny i operacyjny. W swojej nowej roli jako Brand President, Racle będzie nadzorował strategię i rozwój marek premium Accor, dbając o zróżnicowane doświadczenia dla gości na wysokim poziomie.
Accor koncentruje się na wzmacnianiu i rozbudowie segmentu premium. Tylko w ciągu ostatnich 12 miesięcy grupa potroiła liczbę podpisanych umów na hotele premium w porównaniu z 2019 rokiem. Obecne portfolio Pullman, marki z ponad 150-letnią tradycją obejmuje 155 hoteli w 42 krajach na całym świecie, z planem otwarcia kolejnych 65. Swissôtel z 35 hotelami planuje rozbudować sieć o kolejne 40, zaś Mövenpick, z ponad 120 lokalizacjami, planuje otworzyć dodatkowe 80 hoteli.
Cieszę się, że dołączam do Accor w tym niesamowitym czasie, by wzmocnić globalną pozycję marek premium, które od dawna są synonimem bogatego dziedzictwa, ducha innowacji i wyjątkowych doświadczeń. Z niecierpliwością czekam na rozwój portfolio na strategicznych rynkach wraz z naszymi partnerami i oddanymi zespołami hotelowymi. Tworzenie nowych, niezapomnianych wrażeń dla naszych gości na całym świecie niewątpliwie wzmocni pozycję Accor na całym świecie – zaznaczył Benoît Racle, Global Brand President – Premium w Accor.
RYNEK HOTELARSKI W POLSCE – RAPORT 2024
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<
Jean-Yves Minet objął stanowisko Global Brand President dla marek Midscale & Economy. Z ponad 25-letnim doświadczeniem wykonawczym i operacyjnym w zakresie brandingu, Jean-Yves stawiał pierwsze kroki w branży kosmetycznej, koncentrując się na możliwościach wysokiego wzrostu w różnych kategoriach, kanałach dystrybucji, grupach konsumentów i regionach, zdobywając głęboką wiedzę na temat nowych rynków. W swojej nowej roli jako Brand President skupi się na rozwoju marek Accor poprzez kierowanie pozycjonowaniem oraz modelami operacyjnymi w segmencie midscale i economy dla szerokiej i zróżnicowanej grupy gości na całym świecie.
To przyjemność dołączyć do Accor w tak kluczowym momencie dla grupy. Z 2 500 hotelami na całym świecie, ibis świętuje 50-lecie pozycji lidera na rynku, oferując nowe doświadczenia w ramach zapowiadanej kampanii „Go get it”. Z kolei Novotel deklaruje wzmocnienie swoich wieloletnich zobowiązań do wspierania balansu i wellbeingu, w tym zobowiązując się do ochrony oceanów – największego źródła równowagi dla środowiska. Nasze marki z grupy midscale i economy są liderami na wielu rynkach i mają ogromny potencjał, aby zapewnić wyjątkową wartość i komfort podróżnym na całym świecie oraz napędzać innowacje – podkreślił Jean-Yves Minet, Global Brand President – Midscale & Economy w Accor.
Od momentu wdrożenia nowej organizacji marek, dywizja Accor Premium, Midscale & Economy napędza naszą wiodącą pozycję w branży poprzez doskonałość operacyjną i znane na całym świecie marki, takie jak Pullman, Swissotel, Novotel, Mercure czy ibis – dodaje Karelle Lamouche, Chief Commercial Officer, Premium Midscale & Economy brands w Accor. – Dzięki doświadczeniu Benoit i Jean-Yves, wzmocnimy pozycję globalnego lidera branży oraz wprowadzimy naszą strategię w kolejny rozdział wzrostu i innowacji, dostarczając gościom wyjątkowe wrażenia, a tym samym zwiększając wyniki biznesowe naszych partnerów na całym świecie.
Dywizja Premium, Midscale i Economy stanowi 90% portfolio Accor i obejmuje ponad 5 tysięcy hoteli, ponad 20 marek i lokalizacje w ponad 100 krajach na całym świecie. Segment premium to szybko rozwijający się rynek, w którym Accor zwiększa swój udział dzięki portfolio silnych marek. Jednocześnie grupa posiada wiodącą pozycję w segmencie Midscale & Economy z markami, które nieustannie cieszą się wysokim zainteresowaniem zarówno inwestorów, jak i podróżnych. Należą do nich Novotel, Mercure, Adagio, Handwritten Collection, TRIBE, ibis i greet. Portfolio Accor wyróżnia się także niszowymi i regionalnymi markami, w tym Grand Mercure, Mantra, BreakFree, Art Series, The Sebel i Peppers oraz markami na przedłużone pobyty, takie jak Adagio i Living. Grupa konsekwentnie wyznacza standardy rynku dzięki wyjątkowej ofercie i doświadczeniu w zakresie guest service.
O Accor
Accor to wiodąca na świecie grupa hotelarska oferująca usługi w ponad 110 krajach w 5 700 obiektach, 10 000 lokalach gastronomicznych, ośrodkach wellness i elastycznych miejscach pracy. Grupa posiada jeden z najbardziej zróżnicowanych ekosystemów hotelarskich w branży, obejmujący ponad 45 marek hotelowych, od luksusowych po ekonomiczne, a także Lifestyle wraz z Ennismore. Accor jest zaangażowany w podejmowanie pozytywnych działań w zakresie etyki i uczciwości biznesowej, odpowiedzialnej turystyki, zrównoważonego rozwoju, działań na rzecz społeczności lokalnej oraz różnorodności i integracji. Założona w 1967 roku spółka Accor SA ma siedzibę we Francji i jest notowana na giełdzie Euronext w Paryżu (kod ISIN: FR0000120404) oraz na rynku pozagiełdowym (Ticker: ACCYY) w Stanach Zjednoczonych.
Źródło: Accor
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.