Wiosna 2024 to dla North Fish nie tylko wprowadzenie sezonowej kampanii, lecz także początek wdrożeń, które znana sieć restauracji, oferująca ryby i owoce morza, zaplanowała na ten rok. Odmieniony system sprzedaży oferty obiadowej, nowoczesna platforma szkoleniowa dla pracowników, a także ulepszenia aplikacji mobilnej to główne projekty podjęte w kierunku rozwoju North Fish.
Pierwszy z projektów North Fish wystartował 6 marca i objął pięć pilotażowych restauracji, w których wprowadzona została nowa formuła sprzedaży zestawów obiadowych. Goście restauracji mogą zamówić dania w trzech prostych krokach: pierwszy — wybór ryby, drugi krok — wybór dwóch dowolnych dodatków oraz trzeci — wybór sosu. Wszystkie składniki nakładane są przez obsługę restauracji. Oprócz tego wprowadzono udogodnienia w sposobie serwowania dań, które teraz podawane są na wygodnych, ekologicznych tackach. Co ważne – taki gotowy zestaw oferowany będzie w niższej cenie w porównaniu z odpowiednikami w poprzednim systemie sprzedaży oferty obiadowej z samoobsługowym nakładaniem dodatków.
Nowy sezon to dla nas początek procesu, który zamierzamy stopniowo implementować we wszystkich food courtach North Fish w Polsce. Rozpoczynamy od wprowadzenia nowej formuły sprzedażowej, która pozwoli nam usprawnić i udoskonalić system wydawania zestawów obiadowych. Naszym gościom proponujemy gotowe rozwiązanie w formie kilku prostych kroków, dzięki czemu otrzymają idealnie skomponowany pod nich zestaw obiadowy – mówi Wojciech Skoczylas, chief executive officer w North Fish. – Pozwala to na szybsze i wygodniejsze tworzenie zestawów obiadowych, bo dodatki nałoży pracownik, oczywiście według wskazówek klienta. Będzie po prostu wygodniej – dodaje Skoczylas.
Nowa wersja aplikacji
Nowe funkcje wprowadzone zostaną również w aplikacji mobilnej North Fish i będą jeszcze mocniej zorientowane na odbiorcę – zarówno pod względem wizualnym, jak i użytkowym – uproszczony zostanie system logowania i rejestracji. Uruchomione zostaną rozwiązania user friendly, które usprawnią między innymi proces odbioru nagród. Pojawią się też elementy grywalizacji, wyzwania oraz mechanizmy zapewniające personalizowanie ofert.
Kolejnym krokiem w kierunku rozwoju będzie zarządzanie wiedzą wewnątrz organizacji. Planowane jest wprowadzenie platformy szkoleniowej dla pracowników. Zapewni ona nie tylko stały dostęp do materiałów edukacyjnych i szkoleniowych, lecz także pozwoli na weryfikację postępów czy certyfikację zdobytej wiedzy.
Rynek Dostawców HoReCa – RAPORT 2024
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<
O North Fish
North Food Polska S.A. to prężnie rozwijająca się organizacja zajmująca się prowadzeniem sieci restauracji. Firma powstała w 2002 roku i została założona przez Michała Sołowowa. Obecnie North Food zarządza 41 restauracjami: w segmencie restauracji szybkiej obsługi (Quick Service Restaurants) i z obsługą kelnerską (Casual Dining Restaurants) w dwóch formatach: North Fish oraz JOHN BURG.
North Food Polska S.A. jest częścią Grupy Kapitałowej Michał Sołowow Group, w skład której wchodzą firmy o ugruntowanych pozycjach na rynku: Synthos, Cersanit, Barlinek czy Komfort, a także: 3DGence, New Era Materials i Homla.
Źródło: North Fish
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.