Wyposażone w najnowsze i najskuteczniejsze światowe technologie, między innymi urządzenie Crestron Mercury, nowe i kameralne przestrzenie konferencyjne to tylko niektóre ważne rozwiązania komunikacyjne, które przygotował dla swoich klientów hotel Marriott.
Położony w sercu Warszawy hotel Marriott stał się na przełomie lat 80 i 90. poprzedniego wieku łącznikiem Polski z zachodnim światem. Dziś jest jednym z pierwszych hoteli, który zapewnia system do przeprowadzenia wideokonferencji na najwyższym poziomie. Stylowe sale konferencyjne wyposażone są w aparaturę Crestron Mercury X połączoną z kamerą 4K, która obsługuje systemy Teams, Skype, ZOOM i wiele innych. Dodatkowo, sale posiadają przyłącze stołowe, umożliwiające przewodową dystrybucję sygnału (USB-C, HDMI, VGA, AUX) oraz bezprzewodową prezentację. W czasach gdy firmy coraz częściej decydują się wideokonferencje, hotel przygotował 8 kameralnych sal, w których znajduje się indywidualnie sterowana klimatyzacja, 75-calowe ekrany Ultra HD oraz podwieszane laserowe projektory 5000 m.
Hotel Marriott zawsze był synonimem luksusu – także dlatego że starał się spełniać wymagania i marzenia swoich klientów. Pandemii przewidzieć się nie udało, ale w trudnym czasie zrobiliśmy wszystko, by naszym Klientom umożliwić najlepszą komunikację ze światem, zapewniając przy tym najnowsze technologie – mówi Mariusz Paszkiel, dyrektor sprzedaży i marketingu hotelu.
System, będący wsparciem dla aplikacji typu Zoom czy Teams, sprawia, że nawet 40 osób może ze sobą dyskutować i doskonale się słyszeć, zachowując przy tym bardzo wysoką jakość dźwięku. Kamery w salach konferencyjnych, podobnie jak kierunkowe mikrofony, reagują na ruch, podążając za przemieszczającymi się prelegentami. Jednocześnie klienci hotelu Marriott mają zapewnione pełne bezpieczeństwo, ponieważ urządzenia w salach konferencyjnych nie przechowują żadnych prezentowanych danych.
Urządzenie Crestron Mercury, kamera 4 K Huddly, mikrofony, głośniki, bezprzewodowa transmisja Full HD (60 klatek na sekundę) to gwarancja przeprowadzenia konferencji na najwyższym technologicznym poziomie. Obsługa hotelu nie zapomina o tych, którzy na spotkaniu będą obecni stacjonarnie i zapewnia zdrowe przekąski podczas przerw kawowych. Nowe menu w oparciu o trendy w cateringach konferencyjnych przygotował szef kuchni hotelu Paweł Kałuski.
Przestrzeń zaprojektowana została przez Opalinski Design House. Elegancka i dopracowana z detalami by zadowolić nawet najbardziej wymagających klientów i stworzyć dla nich poczucie komfortu.
W odpowiedzi na obecną sytuację, oprócz dostosowania się do najnowszych trendów technologicznych, hotel przywiązuje szczególną uwagę do bezpieczeństwa gości oraz pracowników. W przypadku organizacji konferencji hotel działa zgodnie z wytycznymi i proponuje klientom optymalne rozwiązania, dzięki którym, spotkanie przebiegnie w przyjemnej atmosferze i będzie zgodne z procedurami sanitarnymi, tak, aby wszyscy czuli się komfortowo i bezpiecznie.
RYNEK HOTELARSKI W POLSCE RAPORT 2020
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.