Nowości Gastronomiczne – nowy numer już dostępny!

Udostępnij artykuł

Najbardziej praktyczne i nowoczesne czasopismo dla profesjonalistów branży. Dociera do właścicieli i osób podejmujących decyzje w zakresie inwestycji, zarządzania, zaopatrzenia i wyposażania restauracji niezależnych, sieciowych oraz lokali gastronomicznych. Zawsze i dla wszystkich BEZPŁATNY DOSTĘP do pełnego wydania. Numer ukazał się w tradycyjnej WERSJI PAPIEROWEJ oraz ogólnodostępnej INTERAKTYWNEJ elektronicznej (klikalne reklamy, możliwość osadzania materiałów video itp.) oraz z opcją pobrania PDF.

W najnowszym wydaniu Nowości Gastronomicznych swoją wiedzą i doświadczeniem podzielili się:

  • Agnieszka Domagała, właścicielka restauracji KTW Szałe, dyrektor zarządzająca Hotelu Kristoff;
  • Svitlana Batura, kierownik działu rozwoju firmy Czarnomorka;
  • Jerzy Tymofiejew, CEO firmy Rex Concepts;
  • Dorota Pomacho-Pątkiewicz, prezeska Green Caffè Nero;
  • Jakub Respondek, właściciel Masarni Jama.

Poza tym w wydaniu znajdziecie artykuły i wypowiedzi:

  • Podsumowanie XXII FORUM RYNKU GASTRONOMICZNEGO FOOD BUSINESS FORUM® 2024;
  • MARKETING I ZARZĄDZANIE – Czy restauracja powinna mieć własną stronę internetową? – Bartosz Rybarczyk – współwłaściciel Panowie od Marketingu;
  • MARKETING I ZARZĄDZANIE – Jak szkolić pracowników gastronomii? – Adam Pawłowski MS, współwłaściciel Gościnność;
  • SWEETS & COFFEE – Wpływ nowych regulacji na sektor kawowy – Mikołaj Pawlak, Coffee Unity Solution;
  • WYPOSAŻENIE I ZAOPATRZENIE – Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o wynajmie zmywarek, ale baliście się zapytać – Eryk Jóźwiak, przedstawiciel marki Winterhalter;
  • WYPOSAŻENIE I ZAOPATRZENIE – Łazienka inkluzywna, czyli jaka? – marka Tork;
  • SZEF KUCHNI – Gotowe rozwiązania a sztuka kulinarna – Michał Miernik, szef kuchni restauracji Aquakultura;
  • SZEF KUCHNI – Od stekożercy do weganina – Dawid Wysocki, szef kuchni restauracji Lumiere;
  • BARMAN – Rekrutacja, edukacja i zarządzanie w perspektywie budowania zespołu – Piotr Sajdak, prezydent Stowarzyszenia Polskich Barmanów.
  • BARMAN – Herbata – smaki jesieni – Marek Łyszczak, brand ambasador Monin.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE wrzesień-październik 2024
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Czasopismo ukazało się w wersji drukowanej oraz elektronicznej, która posiada także wymiar interaktywny. Oznacza to, że nie tylko publikacja dotrze do poszukiwanej grupy docelowej w najszerszym z możliwych zasięgów w Polsce, ale również umożliwi bezpośredni kontakt z Państwa ofertą za pośrednictwem odnośników, linków czy dodatkowych filmików osadzonych w wersji online, które wzmocnią komunikację.

Wydawcą jest BROG B2B MEDIA EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI wydawca czasopism: Świat HoteliNowości GastronomiczneSweets & CoffeeStacja Benzynowa & Convenience Store; portali: www.horecanet.plwww.petrolnet.pl, oraz organizator Forum Rynku Hotelarskiego Profit HotelForum Rynku Gastronomicznego Food Business ForumForum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee, a także Forum Rynku Stacji Paliw PetroTrend.

Kontakt z Wydawcą
BROG B2B MEDIA EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI
Zbigniew Pąk
dyrektor sprzedaży
664 463 083, 22 290 66 11
[email protected]

Agata Godlewska
redaktorka prowadząca Nowości Gastronomicznych
693 401 316
[email protected]

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.