Nowy Sphinx w Poznaniu

Udostępnij artykuł

Sieć Sphinx, należąca do grupy Sfinks Polska, ma nową restaurację w Poznaniu. Ósmy poznański lokal marki działa w Galerii Pestka przy al. Solidarności 47 i jest prowadzony przez franczyzobiorcę. Grupa planuje dalszą ekspansję w Wielkopolsce.

W związku z naszą strategią rozwoju sieci franczyzowej i rosnącą liczbą zgłoszeń od restauratorów, zainteresowanych dołączeniem do nas, planujemy otwarcia  nowych lokali w całym kraju, w tym także w Poznaniu i zachodniej Polsce. Już teraz zapraszamy gości do poznańskiej Galerii Pestka, dokąd wracamy z restauracją Sphinx. Jednocześnie cały czas poszukujemy nowych lokali zarówno w Wielkopolsce, jak i innych regionach mówi Mateusz Cacek, wiceprezes giełdowej grupy Sfinks Polska, do której oprócz Sphinx i The Burgers by Sphinx należą też marki Chłopskie Jadło czy Piwiarnia.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE maj-czerwiec 2024
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Okładka Nowości Gastronomiczne maj czerwiec 2024 Beata Śniechowska Tomasz Czechowski

Najnowszy poznański Sphinx znajduje się na 1. piętrze Galerii Pestka. Dla gości przygotowano miejsca przy stolikach ustawionych w wydzielonej przestrzeni food courtu oraz wewnątrz lokalu – przy barze. To już drugi Sphinx uruchomiony w Poznaniu w ostatnim czasie. Nieco ponad pół roku temu otwarto lokal tej marki na Ogrodach, przy ul. Waryńskiego. W tym miejscu wcześniej działała restauracja pod własnym szyldem, a jej właściciele zdecydowali się dołączyć do sieci Sphinx. W sumie w Poznaniu funkcjonuje obecnie osiem restauracji Sphinx, w tym najstarsza w Polsce, znajdująca się przy ul. Św. Marcin, która od otwarcia w 1997 roku przeszła kilka metamorfoz i wciąż przyciąga gości.

O Grupie Sfinks Polska

Grupa Sfinks Polska zarządza 106 lokalami gastronomicznymi na terenie Polski, w tym siecią 70 restauracji Sphinx (segment casual dining), siecią 30 pubów Piwiarnia (segment gastro pubów), 3 restauracjami Chłopskie Jadło (segment casual dining) i Lepione&Pieczone by Chłopskie Jadło oraz 3 lokalami The Burgers. Spółka prowadzi też sprzedaż w dostawie w oparciu o marki dostępne w dowozie m.in. Sphinx, The Burgers, Och! PITA, Yolo Chicken czy Da Mamma. Pod względem wielkości sprzedaży oraz liczby restauracji, Sphinx jest największą w Polsce siecią typu casual dining. Sfinks Polska jest jednocześnie trzecią pod względem przychodów firmą gastronomiczną w Polsce.

Źródło: Sfinks Polska

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Autor: Horecanet
Opublikowano: 19.08.2024
Aktualizacja: 19.08.2024