O hotelarstwie w dobie influencer marketingu na XIII Forum Profit Hotel 2018

Udostępnij artykuł
Karolina Borkowska-Bylicka i Paweł Bylicki, właściciele agencji Public Dialog, podczas najważniejszego w Polsce spotkania hotelarzy wygłoszą prelekcję pt.: „Hotelarstwo w dobie influencer marketingu”. Tegoroczna edycja wydarzenia odbędzie się 12 grudnia w Warsaw Marriott Hotel.

Karolina Borkowska-Bylicka jest wiceprezesem zarządu agencji Public Dialog, a także wiceprezesem Związku Firm Public Relations na kadencję 2016-2018. Absolwentka Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego (specjalizacja: Marketing Medialny i Public Relations). Posiada 13 letnie doświadczenie w PR i ponad 24 letnie pracy w mediach. Specjalizuje się w PR produktowym i komunikacji wewnętrznej. Bogate doświadczenie w budowaniu relacji z mediami i rozumieniu ich potrzeb, zawdzięcza pracy w TVP przy programie informacyjnym „Panorama” oraz w porannym programie „Pytanie na śniadanie”. Prowadzi szkolenia w zakresie wystąpień publicznych i współpracy z mediami oraz wykłady na uczelni wyższej Collegium Civitas, Uniwersytecie Warszawskim  i Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie z zakresu public relations.  Koordynowała  i pracowała nad rozdziałem dot. zakupu usług PR w Białej Księdze Komunikacji Marketingowej.

Paweł Bylicki jest prezesem zarządu agencji Public Dialog, Prezes IPRN (International Public Relations Network) na kadencje 2018 – 2019. Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego na specjalizacji Marketing Polityczny i Public Relations.  Członek International Branding Association (IBA). Posiada kilkunasto-letnie doświadczenie w PR. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej  oraz pozycjonowania firm na rynku. Autor książki: „Marka korporacyjna i jej komunikacja- Przewodnik po teorii i praktyce” 2018. Od 2010 CEO w agencji Public Dialog, gdzie współtworzył i zarządzał ponad 100 projektami z zakresu PR. Doradzał Zarządom polskich oddziałów 5 firm z listy FORTUNE 500. Nadzorowane projekty zdobywały liczne polskie i międzynarodowe nagrody w tym: Złote Spinacze, Magellan Awards, Mercure Excellence Awards, POTY, Stevie Awards, SABRE i IPRA (finalists). Współtwórca pierwszego w Polsce badania na temat „Roli komunikacji korporacyjnej”, przeprowadzonego wśród największych polskich i międzynarodowych firm (250+). Prowadzi szkolenia w zakresie zasad współpracy z mediami i wystąpień publicznych, wykładowca na Uniwersytecie Warszawskim, w Szkole Strategii Marki oraz Collegium Civitas.  Juror  w międzynarodowym konkursie POTY (Project of the year by IPRN), Stevie Awards (2016), a także Złotych Spinaczy (Związek Firm Public Relations).

XIII Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL to prestiżowe i najważniejsze w Polsce spotkanie hotelarzy. Uczestnikami wydarzenia są przedstawiciele reprezentujący hotele i obiekty noclegowe w osobach: właścicieli, dyrektorów hoteli i obiektów niezależnych; prezesów, członków zarządów, dyrektorów i kupców z sieci hotelarskich, a także dostawcy nowoczesnych technologii, produktów, usług i zaopatrzenia dla hoteli oraz gastronomii.  

BROG B2B – MEDIA EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI
wydawca m.in.  ŚWIAT HOTELI oraz portalu HORECANET.PL serdecznie zaprasza wszystkich do całkowicie BEZPŁATNEGO UDZIAŁU w najważniejszym w Polsce spotkaniu przedstawicieli branży XIII Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL 2018, któremu towarzyszyć będzie rozstrzygnięcie konkursu PROFIT HOTEL AWARDS 2018. Wydarzenie odbędzie się 12 grudnia w Warsaw Marriott Hotel. Udział w konkursie PROFIT HOTEL AWARDS to wyjątkowa okazja promocji obiektów w Polsce, uhonorowania pracy i osiągnięć ich właścicieli, a także personelu. To również kształtowanie pozytywnego wizerunku całej branży w naszym kraju. Spośród zgłoszeń Jury złożone z prelegentów i panelistów XIII Forum Profit Hotel 2018 wybierze finalistów, a następnie zwycięzców poszczególnych kategorii.

Właścicielom obiektów, które przystąpią do konkursu (całkowicie za darmo!) przysługują bezpłatne zaproszenia do udziału w całym wydarzeniu XIII Forum Profit Hotel 2018 wraz z uroczystą kolacją i Galą, podczas której przyznane zostaną nagrody.

REGULAMIN, FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
PROFIT HOTEL AWARDS 2018
> kliknij po szczegóły <


Uczestnictwo w wydarzeniu zagwarantuje Państwu:

● zdobycie wiedzy dotyczącej wyłącznie sprawdzonych sposobów na rozwój biznesu i wymianą doświadczeń
● dyskusje z najwybitniejszymi praktykami i ekspertami
● kuluarowe spotkania w gronie przyjaciół i partnerów
● indywidualne spotkania z dostawcami oraz zapoznanie się z ich najbardziej aktualną ofertą w sekcji wystawienniczej
● lunch w restauracji Warsaw Marriott Hotel
● udział w uroczystej kolacji z Galą konkursową Profit Hotel Awards 2018 i Supplier of the Year 2018
● obecność na najważniejszym w roku spotkaniu przedstawicieli branży
● zimne i ciepłe napoje oraz przekąski przez cały dzień, niespodzianki

WWW.PROFITHOTEL.PL

Organizatorem jest BROG B2B – media efektywnej komunikacji – wydawca czasopism: Świat HoteliNowości GastronomiczneSweets & CoffeeStacja Benzynowa & Convenience Store; portali: www.horecanet.pl, www.petrolnet.pl, oraz organizator Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum, Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee, a także Forum Rynku Stacji Paliw PetroTrend.

Kontakt z Organizatorem
BROG B2B

Karolina Stępniak
dyrektor wydawnicza
664 463 096, 22 290 66 11
k.stepniak@brogb2b.pl

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 30.10.2018
Aktualizacja: 28.11.2018