Otwarcie hotelu Mövenpick Poznań w 2023 roku

Udostępnij artykuł
Accor rozbudowuje w Polsce portfolio pochodzącej ze Szwajcarii marki Mövenpick. Grupa podpisała ze spółką Maltaski umowę o zarządzanie pięciogwiazdkowym hotelem Mövenpick w Poznaniu. Będzie to trzeci, po Kołobrzegu i Zakopanem, obiekt marki. Nowy hotel powita pierwszych gości w 2023 roku.

159-pokojowy Mövenpick Poznań powstanie w zielonym sercu Poznania nad jeziorem Malta. To miejsce bardzo popularne wśród lokalnej społeczności. Se względu na liczne międzynarodowe imprezy kulturalne i sportowe także dla gości z całej Polski. To trzeci, po Mövenpick Kołobrzeg i Mövenpick Zakopane, obiekt szwajcarskiej marki z portfolio Accor, który powstanie w Polsce.

Jak na markę klasy premium przystało, hotel charakteryzuje się doskonałą lokalizacją przy ulicy Wiankowej, w bliskim sąsiedztwie linii brzegowej jeziora. Mövenpick Poznań zaoferuje gościom restaurację, bar, sale konferencyjne, a także centrum fitness z basenem wewnętrznym, strefę SPA z gabinetami kosmetycznymi oraz parking. Nie zabraknie również rowerowni czy narciarni dla gości korzystających z pobliskiego stoku.

Mövenpick jest synonimem udanego wypoczynku, stąd trzecia już lokalizacja w Polsce, natomiast pierwsza typowo miejska. Marka jest znana ze swojego zaangażowania w ochronę środowiska i proponowanie rozwiązań proekologicznych w swoich obiektach. Międzynarodowy system certyfikacji Green Globe wyróżnił Mövenpick jako globalnego lidera zrównoważonego rozwoju w hotelarstwie. Ekologicznych rozwiązań nie zabraknie także w poznańskim hotelupodkreśla Jacek Stasikowski, dyrektor ds. rozwoju sieci Accor.

Inwestorem jest Maltaski. Projekt hotelu powstał z dbałością o zachowanie specyfiki otoczenia Jeziora Maltańskiego oraz z myślą o uatrakcyjnieniu infrastruktury sportowej – stoku narciarskiego i toru regatowego. Obiekt będzie wyposażony w rozwiązania przyjazne dla środowiska, jak instalacja fotowoltaiczna, system wykorzystania deszczówki, pojawią się również ule i budki dla ptaków.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2021
> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Rynek-Dostawcow-HoReCa-RAPORT-2021.png

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 28.04.2021
Aktualizacja: 28.04.2021