Amerykański aktor znany z takich produkcji jak „Loki”, „O północy w Paryżu” czy „Genialny klan” rozpoczął współpracę z marką. Kampania z jego udziałem startuje w 25 krajach, a jej pierwszym rozdziałem jest promocja Wolt+, subskrypcji dzięki której użytkownicy zyskują darmową dostawę oraz dodatkowe zniżki z lokalnych restauracji i sklepów.

Naszym celem jest jak najlepiej odpowiadać na codzienne potrzeby użytkowników – od szybkich zakupów ad hoc, po większe zamówienia czy prezenty na wyjątkowe okazje. Dlatego poszerzamy ofertę i nawiązujemy partnerstwa, które realnie się opłacają – jak te z Revolutem czy T-Mobile, dzięki którym coraz więcej osób może korzystać z Wolt+ bez dodatkowych kosztów. Chcemy, by wygodne zakupy z dostawą w kilkadziesiąt minut były dostępne dla jak najszerszego grona użytkowników – podkreśla Agata Polityło, General Manager w Wolt Polska.
Wolt+ to miesięczna subskrypcja, w której użytkownicy zyskują darmową dostawę, dodatkowe zniżki i oferty specjalne z lokalnych restauracji i sklepów. Program ma już ponad milion członków.
NOWOŚCI GASTRONOMICZNE marzec-kwiecień 2025
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<
Centralnym punktem nowej kampanii jest 45-sekundowy spot z udziałem Owena Wilsona. Aktor wnosi do kampanii charakterystyczny dystans, wigor i humor, które dobrze oddają ton komunikacji marki.
Nie musiałem się za bardzo wczuwać w tę rolę. Gdy w najmniej odpowiednim momencie kończą ci się przekąski, Wolt to aplikacja, po którą sięgasz w pierwszej kolejności. Naprawdę upraszcza życie. Kolacja? Załatwione. Zakupy? Prościzna. Znowu zapomniałeś pasty do zębów? Spokojnie, też ogarną. Wolt+ sprawia, że codzienne sprawy są dużo mniej skomplikowane – komentuje Owen Wilson.
Platforma do zamawiania jedzenia i zakupów z szybką dostawą Wolt została założona w 2014 roku, a w 2022 roku połączyła siły z amerykańską firmą DoorDash. Obecnie działa w 27 krajach na świecie.
Źródlo: Wolt
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.