Pałac Mała Wieś oraz Batida z nową marką cateringową

Udostępnij artykuł

Pałac Mała Wieś x Batida to innowacyjne partnerstwo, które łączy tradycję i nowoczesność, wprowadzając powiew świeżości do świata usług cateringowych. Marka oferuje wyjątkowe doświadczenia kulinarne, które integrują sztukę, design i wysokiej jakości składniki pochodzące z własnych sadów, ogrodów i zielników.

Chcemy wprowadzać na rynek coś wyjątkowego, co będzie łączyć najwyższą jakość kulinarną z unikalnym podejściem do estetyki i designu. Pałac Mała Wieś x Batida to nie tylko catering, ale pełne doświadczenie – dla wszystkich zmysłów. – mówi Tomasz Barański, dyrektor generalny Pałacu Mała Wieś. – To połączenie dwóch światów, w którym tradycja spotyka nowoczesność, a sztuka łączy się z jedzeniem, tworząc niezapomniane wydarzenia.

Połączenie cukiernictwa i wykwintnej kuchni

Batida, słynąca z nowoczesnych wyrobów cukierniczych, i Pałac Mała Wieś, znany z wykwintnej kuchni i organizacji eleganckich wydarzeń, łączą swoje siły, aby dostarczyć klientom niezapomniane doznania kulinarne.

To dla nas niezwykła szansa, aby stworzyć coś nowego, co przenosi catering na wyższy poziom, łącząc najlepsze z dwóch światów – tradycję cukiernictwa i wykwintną kuchnię. – dodaje Caroline Radziszewska, prezes Batidy.

RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE – RAPORT 2024
>> kliknij, aby zapoznać się z ubiegłorocznym wydaniem <<

Harmonia Heritage – motyw przewodni nowej marki

Motyw przewodni Harmonia Heritage odzwierciedla podejście Pałacu Mała Wieś x Batida do cateringu, które łączy naturę, sztukę i kulinarne doznania. Każde wydarzenie jest starannie przemyślane – od wyboru składników po prezentację potraw i dekoracje.

Chcemy, aby każde nasze wydarzenie było dopracowane w najmniejszym detalu. Nasze rzeźby, ceramika i naturalne materiały, takie jak kamień czy drewno, podkreślają estetyczny charakter każdej imprezy w motywie Harmonia Heritage. – dodaje Tomasz Barański.

Zasięg działania

Obecnie Pałac Mała Wieś x Batida działa na terenie Warszawy i okolic, jednak marka nie wyklucza realizacji zamówień na terenie całego kraju, jeśli pojawi się taka potrzeba. Celem twórców jest dostarczanie wyjątkowych doświadczeń kulinarnych w każdym zakątku Polski.

Naszym celem jest przeniesienie do cateringu doświadczeń znanych z ulubionych restauracji. Nie zgadzamy się na to, aby catering był kojarzony jedynie z szybką przekąską podczas przerwy kawowej. Dla nas catering to coś więcej – to sztuka tworzenia niezapomnianych chwil przy wspólnym stole. Pragniemy, aby każdy event z naszym udziałem był pełnym doświadczeniem, łączącym smak, estetykę i komfort. – mówią twórcy nowej marki.

Źródło: Batida

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Autor: Horecanet
Opublikowano: 06.09.2024
Aktualizacja: 06.09.2024