Caroline Radziszewska o nowych kierunkach rozwoju Batidy

Udostępnij artykuł

[TYLKO U NAS] Historia marki Batida sięga początku lat 90. XX w. Od tego czasu warszawska scena kulinarna przeszła ogromną metamorfozę. Ale Batida nie zwalnia kroku. Niedawno Caroline Radziszewska, wiceprezes firmy, przejęła w niej stery, wprowadzając świeżą perspektywę i nową energię do działalności marki. O innowacjach, kawie specialty i planach związanych z otwarciami rozmawiamy z Caroline Radziszewski.


W historii Państwa firmy było kilka przełomowych etapów, głównie związanych z losami rodzinnymi. A jakie ważne momenty wskazałaby Pani w najświeższej historii Batidy jako te kluczowe dla jej rozwoju?
Zeszły rok był dla Batidy okresem intensywnych zmian i nowych otwarć, który zainaugurowała sukcesja na stanowisku zarządzającym. Miałam zaszczyt przejąć stery w firmie, wprowadzając świeżą perspektywę i nową energię do działalności marki, a także wytyczając kurs na innowacje i ekspansję. Pierwszym wyrazem tej nowej strategii było uruchomienie w październiku konceptu Kooki, który z założenia koncentruje się na kawie speciality, w tym na wyjątkowych kawach single origin. To zaangażowanie w eksplorację i promocję kultury picia wysokiej jakości kawy nie tylko wzbogaciło naszą ofertę, ale również pozwoliło na głębsze relacje z naszymi gośćmi, którzy szukają unikalnych doświadczeń kawowych.
Kolejny etap to otwarcie w grudniu 2023 r. butiku w Łomiankach, które stanowiło nie tylko ekspansję geograficzną, ale przede wszystkim wprowadzenie nowej odsłony marki. Ten lokal, charakteryzujący się minimalistycznym, nowoczesnym designem i wykorzystaniem naturalnych materiałów, był świadectwem naszego dążenia do ciągłego rozwoju i dostosowywania się do potrzeb współczesnego konsumenta. Ta przemyślana koncepcja architektoniczna nie tylko odzwierciedla naszą filozofię marki, ale także stawia na wyjątkowość i komfort klientów, którzy odwiedzają nasze butiki.
Następnym ważnym krokiem w strategii rozwoju Batidy jest planowane otwarcie butiku w Lixa City Gardens na warszawskiej Woli w pierwszej połowie tego roku. Ta nowa lokalizacja stanowi kontynuację naszej misji oferowania nie tylko wysokiej jakości produktów, ale również wyjątkowych przestrzeni, gdzie każdy detal ma znaczenie.
Te zmiany i otwarcia są wyrazem naszej wizji i determinacji, aby nieustannie poszukiwać nowych możliwości rozwoju i innowacji. Przejęcie przeze mnie sterów zainicjowało serię działań, które nie tylko umocniły pozycję Batidy na rynku, ale także otworzyły nowe kierunki dla przyszłego rozwoju firmy.

Jak już Pani wspomniała, w 2023 roku uruchomili Państwo nowy koncept Kooki, skupiony na kawie speciality. Skąd zainteresowanie tym segmentem kawy? Czy to już nie nisza?
Uruchomienie naszego nowego konceptu Kooki w październiku 2023 roku było naturalnym krokiem dla naszej marki, skierowanym ku podkreśleniu i wzbogaceniu naszej oferty o kawę speciality. Nasze zainteresowanie tym segmentem kawy wynika przede wszystkim z pragnienia dopełnienia monoporcji i ciast kawą, która równie wysoko stawia poprzeczkę jakości. Wierzymy, że tak wyjątkowy produkt jak kawa speciality jest nie tylko dodatkiem do deseru, ale…Cały tekst publikujemy w najnowszym wydaniu Nowości Gastronomicznych marzec-kwiecień 2024. Kliknij, aby zapoznać się z pełną treścią.

Rozmawiała: Agata Godlewska

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 02.07.2024
Aktualizacja: 02.07.2024