Pasibus wchodzi do kolejnego miasta

Udostępnij artykuł
Sieć burgerowni zaprasza do swojego pierwszego lokalu w Częstochowie. Od 3 grudnia br. goście odwiedzający Galerię Jurajską mogą spróbować m.in. burgerów tworzonych na podstawie autorskich receptur, frytek, kulek serowych i sałatek. To piąta restauracja tej sieci stworzona we współpracy ze spółką Helios.

Lokal Pasibusa w Galerii Jurajskiej znajduje się w strefie restauracyjnej galerii na poziomie +2. Goście odwiedzający nowy lokal w Galerii Jurajskiej spróbują kultowych burgerów takich, jak klasyczny Włoski Pastuch z dodatkiem rukoli, parmezanu i grillowanego boczku, Bebek Junior z autorskim sosem BBQ, ostry Gonzales z nachosami czy Awokadus z domowym guacamole. Wyrazisty smak burgerów Pasibusa, który jest jednym ze znaków rozpoznawczych marki, to zasługa m.in. ręcznie mielonej wołowiny. W każdym połączeniu smakowym mięso można bezpłatnie wymienić na kotleta wege (całkowicie wegetariańskiego, smażonego osobno) lub smażony ser. Co miesiąc w karcie pojawi się Burger Miesiąca, któremu nazwę nadają fani marki.

W menu Pasibusa można znaleźć także Pasi sałatki, zestawy dla dzieci (Pasi Kids), dodatki (m.in. frytki i kulki serowe) oraz napoje (m.in. Pasi Lemoniada) i alkohole (m.in. własną markę piwa).

Pasibus w Częstochowie to kolejny lokal tej marki stworzony we współpracy z Heliosem, operatorem największej sieci kin w Polsce. W jej ramach planowane jest otwarcie w sumie ok. 40 lokali Pasibus.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – WRZESIEŃ / PAŹDZIERNIK 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 03.12.2019
Aktualizacja: 03.12.2019