Podczas ubiegłorocznego XVI Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL® 2022, organizowanego przez redakcję czasopisma Świat Hoteli, Sponsor Główny firma More Blue wytypowała kobietę-hotelarz, która otrzymała wyjątkowy prezent – voucher na kreację biznesową autorstwa Macieja Zienia. Zwyciężczyni – Paulina Kołodziejczyk, Multi Property Manager Poland, Leonardo Hotels – podczas uroczystej gali otrzymała nagrodę z rąk samego projektanta. W ubiegłym tygodniu zakończył się proces realizacji nagrody.

Przyznam szczerze, że byłam bardzo pozytywnie zaskoczona pomysłem, a teraz samą obsługą, no i efektem końcowym dzieła. Wybierając się do atelier Macieja Zienia marzyłam o sukience, jednak w trakcie plany uległy zmianie i ostatecznie wyszłam z pięknym, jedwabnym garniturem. Czyli w spodniach, jak zwykle😊. Mam nadzieję, że posłuży mi w pracy na długo. Jest ponadczasowy, elegancki, odważny, skrojony na miarę. Był to świetny pomysł. Dziękuję – powiedziała Paulina Kołodziejczyk.


O More Blue
To największy w Polsce dystrybutor Electrolux Professional. Dostarcza pełny zakres urządzeń oraz usług dla profesjonalnej gastronomii. Firma oferuje również rozwiązania hardware’owe i software’owe czy też pralnictwa profesjonalnego. MORE BLUE dostarcza najlepsze w swojej klasie rozwiązania i innowacyjne produkty spełniające wymagania najbardziej wymagających klientów.
Naszą pasją nie jest informatyka i nowe technologie, ale z pasją doradzamy naszym klientom jak osiągnąć kompromis pomiędzy nowoczesnymi rozwiązaniami w przedsiębiorstwie, a minimalizacją nakładów na informatyzację czy też wyposażenie HoReCa.
Nasi pracownicy są wieloletnimi uczestnikami polskiego i międzynarodowego rynku IT oraz HoReCa co stanowi fundament naszej wiedzy i doświadczenia. W naszej ofercie znajdziesz rozwiązania hardware’owe i software’owe, wyposażenie dla profesjonalnej gastronomi czy też pralnictwa profesjonalnego. Zatem jeśli planujesz inwestycje w rozwiązania IT lub HoReCa dla Twojego przedsiębiorstwa powinieneś rozpocząć współpracę z MORE BLUE.
Paulina Kołodziejczyk – biografia
Paulina Kołodziejczyk to absolwentka ekonomii Uniwersytetu Jagiellońskiego i pasjonatka hotelarstwa. Ponad 16-letnie doświadczenie w branży zdobywała w międzynarodowych hotelach sieciowych na stanowiskach różnego szczebla.
Współpracę z izraelską Fattal Hotels Group rozpoczęła w 2017 roku, obejmując stanowisko General Managera, pierwszego obiektu w Polsce – Leonardo Royal w Warszawie. Odniesiony sukces przyspieszył decyzję sieci o otwarciu nowego brandu Leonardo pod nazwą – NYX Hotel Warsaw.
W lutym 2022 roku portfolio sieci rozszerzyło się o nowy obiekt Leonardo Boutique Old Town w Krakowie. Paulina Kołodziejczyk odpowiedzialna była za przejęcie, a także otwarcie hotelu.
W kwietniu 2022 roku objęła funkcję Multi Property Managera i jest odpowiedzialna za rozwój sieci Leonardo w Polsce. Izraelski brand aktualnie w swoim portfolio posiada 221 obiektów w 19 krajach na świecie.
Rynek Dostawców HoReCa – RAPORT 2023
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<
Maciej Zień – biografia
Swoją pasję związaną ze światem mody Maciej Zień rozwijał w Liceum Sztuk Plastycznych w Lublinie. Już od najmłodszych lat wykazywał zamiłowanie do elegancji, paryskiego smaku oraz klasycznych fasonów, które podkreślają styl i osobowość każdej kobiety.
Pierwszą autorską kolekcję zaprezentował w wieku 17 lat na lubelskim konkursie młodych projektantów „Prowokacje”, a pieniądze na materiały zdobył tworząc kompozycje kwiatowe, które cieszyły się wielkim powodzeniem wśród klientów wybranych kwiaciarni.
Od 2000 roku swoją znaczącą pozycję na rynku mody zaznaczył dzięki autorskiej marce, która niezmiennie kojarzy się z luksusem, elegancją i perfekcyjnym wykonaniem. Marka Zień powstała w hołdzie składanym zmysłowości kobiecego ciała. Dlatego też, Kreator czuwa, aby każda klientka czuła się wyjątkowo w kreacji idealnie dopasowanej do jej potrzeb.
Wzorem światowych trendów projektant rozszerzył swoją działalność o projektowanie wnętrz.
Od 2009 roku współpracuje z marką Tubądzin, z którą realizuje nowoczesne kolekcje płyt ceramicznych z myślą o osobach ceniących sobie jego charakterystyczny styl.
Raz do roku Maciej Zień prezentuje również kolekcję ślubną towarzysząc pannom młodym w ich najważniejszym dniu. Suknie ślubne Zień zachwycają szlachetnymi materiałami oraz romantycznymi wzorami, dopieszczonymi w każdym najmniejszym detalu.
Od 2013 roku Maciej Zień współpracuje z firmą Baldowski czego efektem są kolekcje obuwia zaprojektowane przez projektanta i sygnowane jego nazwiskiem
Po premierze kolekcji Mojo w 2019, Maciej postanowił projektować i produkować obuwie tylko pod własną marką.
Maciej Zień ma na swoim koncie wiele znaczących nagród m.in. Złotą Nitkę, Złoty Wieszak, Belvedere International Achievement Award, Doskonałość Mody Twojego Stylu, tytuł Najbardziej Wpływowego Mężczyzny Gentlemana oraz Osobowość Roku. W 2014 roku, jako jedyny projektant, Maciej Zień znalazł się na prestiżowej liście najcenniejszych gwiazd polskiego show-biznesu magazynu Forbes.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.