Paweł Lewtak z tytułem European Hotel Manager of the Year 2021

Udostępnij artykuł
[HOT NEWS – PREMIERA U NAS] Prestiżową nagrodę przyznano podczas uroczystej gali Europejskiego Stowarzyszenia Dyrektorów Hoteli – European Hotel Managers Association (EHMA). A już w najbliższym wydaniu Świata Hoteli wywiad z laureatem, na co dzień dyrektorem generalnym stołecznego Polonia Palace Hotel, a także członkiem zarządu Hoteli Warszawskich „Syrena”.

Tegoroczna gala była wyjątkowa. W bezprecedensowym czasie pandemii w miejsce tradycyjnego spotkania w Lugano wszystkich 400 członków organizacji, przygotowano i przeprowadzono profesjonalną imprezę online. Nagroda i tytuł European Hotel Manager of the Year jest przyznawana co roku jednemu z członków stowarzyszenia. Wybranemu przez Zarząd spośród trzech nominowanych. W ubiegłym roku, głosami członków EHMA, Paweł Lewtak znalazł się w trzyosobowym finale. W uznaniu za osiągnięcia zawodowe w swojej 20-letniej karierze hotelarskiej na stanowiskach managerskich, zarówno w obiektach sieciowych, jak i niezależnych. Rok później otrzymał nagrodę i tym samym został pierwszym nagrodzonym reprezentantem z Europy Centralnej.

Bardzo się cieszę z nagrody European Hotel Manager of the Year, którą odbieram jako pozytywny akcent po niezwykle wymagającym, dla całej naszej branży i na całym świecie, roku pandemii, czasie pełnym wyzwań i trudnych decyzji. Od zawsze powtarzam, że za każdą nagrodą, sukcesem, tytułem stoi zespół ludzi – profesjonalnych, oddanych, pełnych pasji i poświęcenia. Na sukces pracuje cały sztab i jestem szczęśliwy, że mam za sobą zaufany zespół, z którym wspólnie przetrwaliśmy trudny czas, a teraz wracamy do normalności i razem świętujemy nasze małe sukcesy. Stopniowe otwieranie hoteli, gastronomii, powracających gości i świetne opinie w internecie. Nagroda cieszy podwójnie – Europa Centralna nareszcie została dostrzeżona i doceniona na hotelarskiej mapie w tej części świata. Jestem dumny, że Polska może się pochwalić wieloma wspaniałymi obiektami, perełkami architektonicznymi, świetną obsługą, doskonałymi ofertami i jakością. To zaszczyt reprezentować nasz rynek, który rozwija się bardzo dynamicznie i wysoko stawia poprzeczkę zagranicznym markom. Bardzo bym chciał, aby więcej managerów z Polski dołączyło do EHMA. Uważam, że mogą wiele wnieść do organizacji, ale także czerpać z know-how innych członków. Tym samym rozwijać swoje obiekty, kształcić kadry, inwestować w wiedzę i podnosić standardypowiedział Paweł Lewtak.

ŚWIAT HOTELI – KWIECIEŃ 2020
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Paweł Lewtak jest dyrektorem generalnym warszawskiego hotelu Polonia Palace, a także członkiem zarządu Hoteli Warszawskich „Syrena”. Firma jest właścicielem trzech obiektów w Warszawie: Hotelu Polonia Palace, Hotelu Metropol, a także Hotelu MDM.

Hotele Polonia Palace, Metropol i MDM znajdują się w centrum Warszawy. Oferują nowoczesne pokoje dla gości biznesowych, a także turystycznych. Każdy z obiektów jest inny i unikalny, a jego historyczny charakter uzupełniają współczesne udogodnienia. Hotel Metropol otworzył się po przerwie w ubiegłym roku i aktualnie przyjmuje gości zgodnie z wytycznymi rządowymi, z kolei Polonia Palace zacznie przyjmować pierwszych gości już we wrześniu 2021.

O Stowarzyszeniu EHMA

Powstało w 1974 roku w Rzymie. Jako elitarna organizacja non-profit. Zrzesza aktualnie ponad 400 przedstawicieli z 29 krajów, w tym 300 dyrektorów generalnych. Celem EHMA jest stworzenie platformy wymiany najlepszych praktyk i doświadczeń z uznanych hoteli w Europie. Organizacja promuje europejskie hotelarstwo i najlepsze tradycje branżowe wypracowane przez lata. Poprzez stosowanie etycznych praktyk, wymianę doświadczeń, a także dzielenie się know-how dąży do zapewnienia usług i standardów na najwyższym poziomie. Poza tym do rozwoju branży w zgodzie z aktualnymi trendami i oczekiwaniami klientów. Członkowie stowarzyszenia regularnie uczestniczą w spotkaniach, konferencjach, a także wydarzeniach. Podczas nich nacisk stawia się na część merytoryczną, networking, innowacje w branży oraz rozwój i szkolenia. W popandemicznej rzeczywistości organizacja stawia na „nowe pokolenie managerów”. Planuje wiele zmian, aktualizacji oraz praktyk, które unowocześnią nie tylko samą organizację. Przede wszystkim wpłyną na przygotowanie, a także dostosowanie europejskiego hotelarstwa do nowych wyzwań.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Opublikowano: 06.06.2021
Aktualizacja: 07.06.2021