Pierwszy Sadie Best Western ruszy w Warszawie

Sieć Best Western Hotels & Resorts ogłosiła plany otwarcia butikowego Sadie Best Western. Powstanie w miejscu działającego dotychczas Hotelu Harenda. Prace remontowe przy Krakowskim Przedmieściu 4 rozpoczęły się w ubiegłym roku. Otwarcie planowane jest pod koniec drugiego kwartału br.

W obiekcie mieścić się będzie 66 eleganckich pokojów. Goście znajdą się w kulturalnym sercu Warszawy dzięki znakomitej lokalizacji hotelu na Trakcie Królewskim. To zaledwie 10 minut spacerem do Starego Miasta, a także kilka kroków do Muzeum Chopina, Centrum Nauki Kopernik i tętniącego życiem Powiśla oraz Bulwarów Wiślanych.

Oryginalny charakter hotelu Sadie odzwierciedli jego aranżacja. Nowoczesny design w subtelny sposób połączy się z historycznym wnętrzem – począwszy od przykuwającego wzrok holu, aż po przestronne apartamenty na poddaszu. Przestrzenie wspólne, pokoje oraz elementy wystroju – nasycone lokalnymi akcentami – będą odpowiedzią na potrzeby współczesnych podróżnych.

Sadie to nowa sieć ekskluzywnych hoteli butikowych, których wnętrza zostały stworzone, tak by podkreślić wyjątkowy charakter marki. Każdy obiekt nawiązuje do miejsca, w którym się znajduje, łącząc lokalny design oraz ciepłą osobowość marki – nie ma na świecie dwóch podobnych do siebie hoteli Sadie.  

ŚWIAT HOTELI: grudzień 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Cieszymy się, że możemy świętować ekspansję naszej butikowej marki dzięki pierwszemu hotelowi Sadie w Warszawie, a zarazem w Polsce. Marka Sadie zapewni gościom warszawskiego obiektu niepowtarzalne wrażenia z pobytu, jednocześnie odzwierciedlając styl i energię stolicy – powiedziała Saija Kekkonen, dyrektor zarządzająca BWH Hotel Group na Finlandię, Kraje Bałtyckie, Polskę i Rosję.

Hotele Sadie stworzono z myślą o kreatywnym wykorzystaniu przestrzeni i technologii, co zapewni gościom wyjątkowe doświadczenia. Nowa marka wypełnia lukę w segmencie hoteli upscale, dając deweloperom szansę na kreatywność i włączenie elementów inspirowanych regionem do projektów, planów modernizacji czy rebrandingu istniejących już obiektów.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.