Polski Holding Hotelowy otworzył nowy obiekt. To znajdujący się w stolicy Górnego Śląska czterogwiazdkowy voco Katowice. Jest pierwszym obiektem marki należącej do IHG Hotels & Resorts w Polsce. Wartość inwestycji wyniosła 140 mln zł.

Budynek, w którym mieści się voco Katowice od dekad wpisuje się w panoramę miasta jako przykład śląskiego modernizmu. Renowacja obiektu objęła kompleksowe odświeżenie przestrzeni z zachowaniem – od minimalistycznej elewacji po detale we wnętrzach. Lokalizacja zapewnia szybki dostęp do kluczowych miejsc w stolicy Śląska – katowickiego Spodka, Międzynarodowego Centrum Kongresowego czy siedziby NOSPR. W obiekcie znajduje się 167 pokoi, strefa relaksu z saunami i siłownią, przestrzeń konferencyjna i trzy różnorodne koncepty gastronomiczne.
ŚWIAT HOTELI – MARZEC-KWIECIEŃ 2024
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<
Marka voco słynie ze swojego indywidualnego podejścia do gości, dbałości o szczegóły i przyjaznej atmosfery. Voco to styl życia, który celebruje codzienność, a naszym celem jest tworzenie doświadczeń, które zapadają w pamięć i sprawiają, że chce się tutaj wracać. W Katowicach będzie podobnie – mówi Monika Michałek, dyrektor generalna hotelu. W voco Katowice postawiliśmy na komfort, design i lokalność. To przestrzeń, która z pewnością wielu zainspiruje, a nawet opowie historię miasta na nowo – dodaje.
Voco Katowice łączy światowe standardy IHG z unikatowym śląskim charakterem. Obiekt ma przyczynić się do dalszego rozwoju hotelowej oferty Katowic, a jednocześnie pielęgnować lokalne dziedzictwo, co realizuje chociażby poprzez proponowaną ofertę gastronomiczną w restauracji Moderna, która serwuje prawdziwe, regionalne przysmaki w nowoczesnej odsłonie. Na terenie hotelu znajduje się także Bar 65, który jest ukłonem w stronę historii budynku. Z kolei kameralna Café Mozaika to idealne miejsce na poranną kawę czy nieformalne spotkanie.
Otwarcie hotelu voco Katowice to kolejny krok w realizacji nowej strategii Polskiego Holdingu Hotelowego, zakładającej rozwój obiektów w linii biznesowej Miasto. Po sukcesie hoteli we Wrocławiu, Lublinie czy Rzeszowie, Katowice stają się kolejnym, niezwykle ważnym punktem na mapie naszej inwestycyjnej aktywności. Marka voco od lat odpowiada na potrzeby nowoczesnych gości biznesowych, dlatego pragniemy rozwijać ją także na polskim rynku. Wierzymy, że to będzie nowa jakość w hotelarstwie tego regionu – mówi Rafał Kincer, prezes zarządu PHH.
O marce voco
Marka voco to jedna z najdynamiczniej rozwijających się marek premium IHG Hotels & Resorts, łącząca elegancję z gościnnością. Jej charakterystycznym elementem są ptasie motywy, obecne w hotelowych wnętrzach, które mają symbolizować lekkość, elegancję i indywidualność. Z kolei sama nazwa „voco” pochodzi od łacińskiego słowa „zapraszać” i ma oddawać ducha miejsca, w którym troska o detale i serdeczne przyjęcie stanowią fundament gościnności. Dbałość o realizację tej filozofii jest obecna także w nowym katowickim obiekcie.
Źródło: PHH
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione