Piotr Madej panelistą XIII Forum Profit Hotel 2018

Udostępnij artykuł
Zastępca dyrektora generalnego Hotel Bristol, a Luxury Collection Hotel, Warsaw potwierdził udział w organizowanym przez nasze wydawnictwo XIII Forum Profit Hotel 2018. Zabierze głos w dyskusji pt.: „Efektywność kontra efektowność, wizerunek a rzeczywistość – jak uniknąć błędnego koła”. Tegoroczna edycja najważniejszego w Polsce spotkania hotelarzy odbędzie się 12 grudnia w Warsaw Marriott Hotel.

Piotr Madej jest hotelarzem z ponad 17-letnim stażem w branży hotelarskiej. Urodził się w Warszawie i już od najmłodszych lat podróżował. Ukończył szkołę podstawową w Harare, szkołę średnią certyfikowaną na Cambridge. Studiował na Uniwersytecie w Pizie, gdzie również rozpoczęła się jego kariera w hotelarstwie. Od tego czasu pozostał w branży. Przechodząc przez podstawowe stanowiska, zdobywał doświadczenie zarówno w gastronomii, jak i pionie hotelowym. Swoje bogate doświadczenie operacyjne mógł w pełni wykorzystać rozpoczynając pracę na stanowisku kierownika recepcji w hotelu AC – sieci obecnie należącej do grupy Marriott. W 2007 r. podjął współpracę z siecią Accor obejmując stanowisko Duty Managera, a później kierownika operacyjnego w jednym z największych hoteli w Polsce – Novotel Warszawa Centrum. Poszukując ścieżek dalszego rozwoju kompetencji, po trzyletniej współpracy z francuską siecią, rozpoczął karierę w sprzedaży przyjmując stanowisko kierownika sprzedaży w warszawskim hotelu InterContinental. Kolejne stanowisko dyrektora sprzedaży, a następnie dyrektora sprzedaży na Grupę objął współpracując z poznańskim inwestorem, właścicielem między innymi pięciogwiazdkowego hotelu City Park Poznań. W październiku 2016 roku Piotr Madej dołączył do zespołu Hotelu Bristol w Warszawie, obejmując stanowisko dyrektora generalnego.

XIII Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL to prestiżowe i najważniejsze w Polsce spotkanie hotelarzy. Uczestnikami wydarzenia są przedstawiciele reprezentujący hotele i obiekty noclegowe w osobach: właścicieli, dyrektorów hoteli i obiektów niezależnych; prezesów, członków zarządów, dyrektorów i kupców z sieci hotelarskich, a także dostawcy nowoczesnych technologii, produktów, usług i zaopatrzenia dla hoteli oraz gastronomii.  

BROG B2B – MEDIA EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI
wydawca m.in.  ŚWIAT HOTELI oraz portalu HORECANET.PL serdecznie zaprasza wszystkich do całkowicie BEZPŁATNEGO UDZIAŁU w najważniejszym w Polsce spotkaniu przedstawicieli branży XIII Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL 2018, któremu towarzyszyć będzie rozstrzygnięcie konkursu PROFIT HOTEL AWARDS 2018. Wydarzenie odbędzie się 12 grudnia w Warsaw Marriott Hotel. Udział w konkursie PROFIT HOTEL AWARDS to wyjątkowa okazja promocji obiektów w Polsce, uhonorowania pracy i osiągnięć ich właścicieli, a także personelu. To również kształtowanie pozytywnego wizerunku całej branży w naszym kraju. Spośród zgłoszeń Jury złożone z prelegentów i panelistów XIII Forum Profit Hotel 2018 wybierze finalistów, a następnie zwycięzców poszczególnych kategorii.

Właścicielom obiektów, które przystąpią do konkursu (całkowicie za darmo!) przysługują bezpłatne zaproszenia do udziału w całym wydarzeniu XIII Forum Profit Hotel 2018 wraz z uroczystą kolacją i Galą, podczas której przyznane zostaną nagrody.

 

REGULAMIN, FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
PROFIT HOTEL AWARDS 2018
> kliknij po szczegóły <


Uczestnictwo w wydarzeniu zagwarantuje Państwu:

● zdobycie wiedzy dotyczącej wyłącznie sprawdzonych sposobów na rozwój biznesu i wymianą doświadczeń
● dyskusje z najwybitniejszymi praktykami i ekspertami
● kuluarowe spotkania w gronie przyjaciół i partnerów
● indywidualne spotkania z dostawcami oraz zapoznanie się z ich najbardziej aktualną ofertą w sekcji wystawienniczej
● lunch w restauracji Warsaw Marriott Hotel
● udział w uroczystej kolacji z Galą konkursową Profit Hotel Awards 2018 i Supplier of the Year 2018
● obecność na najważniejszym w roku spotkaniu przedstawicieli branży
● zimne i ciepłe napoje oraz przekąski przez cały dzień, niespodzianki

WWW.PROFITHOTEL.PL

Organizatorem jest BROG B2B – media efektywnej komunikacji – wydawca czasopism: Świat HoteliNowości GastronomiczneSweets & CoffeeStacja Benzynowa & Convenience Store; portali: www.horecanet.pl, www.petrolnet.pl, oraz organizator Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum, Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee, a także Forum Rynku Stacji Paliw PetroTrend.

Kontakt z Organizatorem
BROG B2B

Karolina Stępniak
dyrektor wydawnicza
664 463 096, 22 290 66 11
k.stepniak@brogb2b.pl

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 23.10.2018
Aktualizacja: 28.11.2018