W zimny, jesienny wieczór odbył się wyjątkowo kolorowy i napawający optymizmem pokaz wiosenno-letniej kolekcji duetu MMC Studio. Modowa impreza gościła w odnowionej przestrzeni konferencyjnej InterContinental Warszawa. Nowoczesny design hotelu i ponadczasowość odnowionych wnętrz wpisał się w premierową kolekcję.
Tęczowe sukienki, garnitury, specjalnie zaprojektowane rajstopy radośnie otworzyły wiosenno-letnią kolekcję. Zaraz za tęczowymi sylwetkami wkroczyły monochromatyczne biele podbite srebrem – czyste, świeże, sportowe projekty w nowoczesnej, papierowej tkaninie tyvek z membraną, która idealnie sprawdzi się w polskim sezonie wiosna-lato.
Nie mogło zabraknąć puchówki, tym razem w wersji letniej. Pastelowa mięta to kolor, który zauroczył projektantów, do tego nowe skórzane akcesoria, dodatki takie jak torebki, breloki, a także paski w pastelowych kolorach.
Pokaz kończył się letnim wieczorem… półprzezroczyste, lustrzane cekiny i nieoczywiste kolory sukienek. Nowością w palecie jest złamany turkus w różnych kombinacjach. Beże, złoto, brązy czy czekolada to zaskakujące letnie podanie, ale według MMC niezwykle nowoczesne.
Szef kuchni hotelu InterContinental Warszawa Mariusz Jeznach porwał gości w kulinarną podróż pełną wyjątkowych smaków. Goście mogli skosztować m.in.: wolno pieczonej polędwiczki wołowej, wytrawnych pączków z królewskim krabem i kawiorem. Serwowano także comber z Jelenia, smażone przegrzebki, a także pyszne desery ze Śliska – The Lounge.
Partnerzy wydarzenia
Dużą wagę przywiązano do stylizacji, za którą od kilku sezonów odpowiada Agnieszka Ścibior. Sylwetki prezentowane na pokazie uzupełniła biżuteria W. KRUK z autorskiej kolekcji Preludium, a także jej nowej odsłony – Preludium Butterfly.
Dodatkowym mocnym elementem dopełniającym stylizacje były fryzury, za którymi stoi Emil Zed przy wsparciu marki SESSION LABEL od SCHWARZKOPF Professional i zespołu jej stylistów.. Makijaże stały się integralną częścią scenografii pokazu. Ich autorem był Sergiusz Osmański i charakteryzowały się naturalnym i zdrowym blaskiem cery, a naklejone na twarze kawałki „szkiełek” odbijały przyrodę, wodę, góry i gwiazdy na niebie.
Brill AV Media specjalizujący się w kompleksowej obsłudze eventów, dostarczył nowoczesne rozwiązania z zakresu techniki scenicznej, a także oświetlenie i nagłośnienie imprezy
Dzięki marce Diageo na wydarzeniu goście mogli spróbować intrygujących koktajli na bazie Marek: whisky johnnie walker, ginu tanqueray oraz gordons 0%. Warta uwagi jest nowość na rynku, bezalkoholowy gin gordons 0% – ziołowy i orzeźwiający z nutą jałowca, który świetnie komponuje się w klasycznym koktajlu gin & tonic.
ŚWIAT HOTELI – WRZESIEŃ-PAŹDZIERNIK 2022
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<
Źródło: IC Warszawa
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione