Polskie Jadło: promocja na festiwalu w Londynie

Udostępnij artykuł

Atmosferę polskiego święta pomogły budować dania tradycyjnej polskiej kuchni przygotowane przez szefów kuchni restauracji Polskie Jadło plus marki, która od lat jest ambasadorem polskich smaków w wielu krajach Europy. Catering serwowany dla okołoo 1,5 tys. gości festiwalowych koncertów obfitował w tradycyjne polskie specjały, wśród których znajdowały się zupy (kwaśnica na ziobrze, zupa z prawdziwków z łazankami i barszcz czerwony), mięsa (kotlet schabowy, golonka zapiekana w miodzie i czosnku, zrazy wołowe i żeberka na ostro), kilka rodzajów pierogów, bigos, placki ziemniaczane oraz domowego wyrobu ciasta i naleśniki na słodko z serem lub konfiturami.

Jan Kościuszko, prezes zarządu i twórca Polskiego Jadła powiedział: – Prowadząc restauracje spotyka się bardzo wielu ludzi. Rodzą się również przyjaźnie. Przez te wszystkie lata obsługiwaliśmy bardzo wiele prestiżowych imprez, gościliśmy prezydentów i znanych ludzi, a za szczególny honor przypisujemy sobie organizację przyjęcia weselnego dla Nigela Kennedy. Nasz udział w Festiwalu traktujemy jako okazję do przybliżenia kultury polskiego stołu.

Polskie Jadło SA jest notowaną na warszawskiej giełdzie, jedną z największych spółek gastronomicznych w Polsce. Grupa prowadzi sześć restauracji pod nazwą Polskie Jadło, trzy Gościńce Polskie oraz rozwija franczyzowy koncept Sztuka Pieroga. Drugim segmentem działalności firmy, rozwijanym od 2004 roku, jest produkcja i sprzedaż wyrobów kuchni polskiej sprzedawanych obecnie pod marką Polskie Jadło.