Polskie Jadło: promocja na festiwalu w Londynie

Udostępnij artykuł

Atmosferę polskiego święta pomogły budować dania tradycyjnej polskiej kuchni przygotowane przez szefów kuchni restauracji Polskie Jadło plus marki, która od lat jest ambasadorem polskich smaków w wielu krajach Europy. Catering serwowany dla okołoo 1,5 tys. gości festiwalowych koncertów obfitował w tradycyjne polskie specjały, wśród których znajdowały się zupy (kwaśnica na ziobrze, zupa z prawdziwków z łazankami i barszcz czerwony), mięsa (kotlet schabowy, golonka zapiekana w miodzie i czosnku, zrazy wołowe i żeberka na ostro), kilka rodzajów pierogów, bigos, placki ziemniaczane oraz domowego wyrobu ciasta i naleśniki na słodko z serem lub konfiturami.

Jan Kościuszko, prezes zarządu i twórca Polskiego Jadła powiedział: – Prowadząc restauracje spotyka się bardzo wielu ludzi. Rodzą się również przyjaźnie. Przez te wszystkie lata obsługiwaliśmy bardzo wiele prestiżowych imprez, gościliśmy prezydentów i znanych ludzi, a za szczególny honor przypisujemy sobie organizację przyjęcia weselnego dla Nigela Kennedy. Nasz udział w Festiwalu traktujemy jako okazję do przybliżenia kultury polskiego stołu.

Polskie Jadło SA jest notowaną na warszawskiej giełdzie, jedną z największych spółek gastronomicznych w Polsce. Grupa prowadzi sześć restauracji pod nazwą Polskie Jadło, trzy Gościńce Polskie oraz rozwija franczyzowy koncept Sztuka Pieroga. Drugim segmentem działalności firmy, rozwijanym od 2004 roku, jest produkcja i sprzedaż wyrobów kuchni polskiej sprzedawanych obecnie pod marką Polskie Jadło.

 

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 01.06.2010
Aktualizacja: 01.06.2010