Prezes zarządu Nosalowy Dwór panelistą XIII Forum Profit Hotel 2018

Udostępnij artykuł
Wiktor Wróbel prezes zarządu spółki Nosalowy Dwór weźmie udział w dyskusji pt.: „Condo i apart – modele współpracy z potencjałem, efektywne zarządzanie, obietnice a rzeczywistość” podczas najważniejszego w Polsce spotkania hotelarzy XIII Forum Profit Hotel 2018. Tegoroczna edycja odbędzie się 12 grudnia w Warsaw Marriott Hotel.

Wiktor Wróbel większą część swojego dotychczasowego, dorosłego życia spędził w Anglii. Tam ukończył studia prawnicze oraz później studia podyplomowe na kierunku „Prawo gospodarcze i handlowe”, zrobił aplikację i pracował kolejno w dwóch londyńskich kancelariach. Doradzał klientom w zakresie chociażby transakcji na rynku nieruchomości, czy ich finansowania. Obecnie zaangażowany jest w działalność Grupy Nosalowy Dwór, która jako jedna z niewielu w Polsce projektuje, komercjalizuje, buduje, a potem zarządza obiektami – w tym w systemie condo. Pod zarządem Grupy jest obecnie prawie 450 pokoi hotelowych w Zakopanem. Większość z nich znajduje się w Nosalowy Dwór Resort & Spa, kompleksie o unikatowej w skali Polski infrastrukturze noclegowej, rekreacyjnej i konferencyjnej.

W wydarzeniu, na wyłączność Forum Profit Hotel, potwierdzili udział także kupcy Grupy Nosalowy Dwór, osoby bezpośrednio odpowiedzialne za zakupy, zaopatrzenie i współpracę, którzy spotkają się z dostawcami m.in. podczas formuły Business Speed Dating towarzyszącej wydarzeniu.

Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL – to prestiżowe i najważniejsze w Polsce spotkanie hotelarzy. Uczestnikami wydarzenia są przedstawiciele reprezentujący hotele i obiekty noclegowe w osobach: właścicieli, dyrektorów hoteli i obiektów niezależnych; prezesów, członków zarządów, dyrektorów i kupców z sieci hotelarskich, a także dostawcy nowoczesnych technologii, produktów, usług i zaopatrzenia dla hoteli oraz gastronomii.  

BROG B2B – MEDIA EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI
wydawca m.in.  ŚWIAT HOTELI oraz portalu HORECANET.PL serdecznie zaprasza wszystkich do całkowicie BEZPŁATNEGO UDZIAŁU w najważniejszym w Polsce spotkaniu przedstawicieli branży XIII Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL 2018, któremu towarzyszyć będzie rozstrzygnięcie konkursu PROFIT HOTEL AWARDS 2018. Wydarzenie odbędzie się 12 grudnia w Warsaw Marriott Hotel. Udział w konkursie PROFIT HOTEL AWARDS to wyjątkowa okazja promocji obiektów w Polsce, uhonorowania pracy i osiągnięć ich właścicieli, a także personelu. To również kształtowanie pozytywnego wizerunku całej branży w naszym kraju. Spośród zgłoszeń Jury złożone z prelegentów i panelistów XIII Forum Profit Hotel 2018 wybierze finalistów, a następnie zwycięzców poszczególnych kategorii.

Właścicielom obiektów, które przystąpią do konkursu (całkowicie za darmo!) przysługują bezpłatne zaproszenia do udziału w całym wydarzeniu XIII Forum Profit Hotel 2018 wraz z uroczystą kolacją i Galą, podczas której przyznane zostaną nagrody.

REGULAMIN, FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
PROFIT HOTEL AWARDS 2018
> kliknij po szczegóły <


Uczestnictwo w wydarzeniu zagwarantuje Państwu:

● zdobycie wiedzy dotyczącej wyłącznie sprawdzonych sposobów na rozwój biznesu i wymianą doświadczeń
● dyskusje z najwybitniejszymi praktykami i ekspertami
● kuluarowe spotkania w gronie przyjaciół i partnerów
● indywidualne spotkania z dostawcami oraz zapoznanie się z ich najbardziej aktualną ofertą w sekcji wystawienniczej
● lunch w restauracji Warsaw Marriott Hotel
● udział w uroczystej kolacji z Galą konkursową Profit Hotel Awards 2018 i Supplier of the Year 2018
● obecność na najważniejszym w roku spotkaniu przedstawicieli branży
● zimne i ciepłe napoje oraz przekąski przez cały dzień, niespodzianki

WWW.PROFITHOTEL.PL

Organizatorem jest BROG B2B – media efektywnej komunikacji – wydawca czasopism: Świat HoteliNowości GastronomiczneSweets & CoffeeStacja Benzynowa & Convenience Store; portali: www.horecanet.pl, www.petrolnet.pl, oraz organizator Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum, Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee, a także Forum Rynku Stacji Paliw PetroTrend.

Kontakt z Organizatorem
BROG B2B

Karolina Stępniak
dyrektor wydawnicza
664 463 096, 22 290 66 11
k.stepniak@brogb2b.pl

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 15.10.2018
Aktualizacja: 29.11.2018