Grupa Accor hotelowa na świecie, ogłasza, że do programu lojalnościowego ALL (Accor Live Limitless) dołączyło już ponad 100 milionów uczestników. Przekroczenie rekordowej liczby potwierdza dynamiczny rozwój i atrakcyjność jednego z najbardziej rozbudowanych programów lojalnościowych w branży.

Jego uczestnicy mają ekskluzywny dostęp do pokoi w najlepszych cenach, unikalnych doświadczeń, nagród i usług oraz kompleksowej platformy rezerwacyjnej, która wzbogaca pobyt, a właściciele hoteli zwiększają ruch i generują przychody bezpośrednie. Program obejmuje współpracę z ponad 110 partnerami na całym świecie.
Jesteśmy niezwykle dumni, że możemy świętować ten kamień milowy i powitać 100-milionowego uczestnika naszego programu lojalnościowego. To osiągnięcie pokazuje skalę i siłę ALL, który wraz z naszym silnikiem rezerwacyjnym stał się istotnym wyróżnikiem dla właścicieli hoteli i gości – podkreśla Alix Boulnois, Chief Business, Digital & Tech Officer Accor. – Zaledwie pięć lat po uruchomieniu, ALL udowodnił, że jest skutecznym narzędziem budującym relacje z gośćmi, wspierającym ich lojalność i rozwój całej grupy. Dzięki innowacyjnemu podejściu do programów lojalnościowych, kontynuujemy rozwój, by oferować podróżnym nieograniczone możliwości.
Pięć lat dynamicznego rozwoju
Od 2019 roku ALL stał się motorem wzrostu i kluczowym elementem strategii biznesowej Accor, zwiększając rozpoznawalność marek, zaangażowanie gości oraz wyniki finansowe grupy i partnerów hotelowych. W ciągu pięciu lat liczba uczestników programu podwoiła się, a tylko w samym 2024 roku do ALL dołączyło 11 milionów osób. Z przeprowadzonych ankiet wynika, że ponad 5,3 tys. uczestników wysoko ocenia program ALL i oferowane przez niego doświadczenia, a poziom satysfakcji z programu wynosi 7,8 w dziesięciostopniowej skali. Wewnętrzne obserwacje pokazują również, że członkowie ALL wydają na pobyty dwukrotnie więcej, a w 2024 roku wartość dokonanych za pośrednictwem aplikacji programu wzrosła o 45% w porównaniu z rokiem poprzednim.
Rynek Dostawców HoReCa – RAPORT 2025
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<
Więcej niż program
ALL wykracza poza standardowe programy nagród, tworząc zintegrowany ekosystem stylu życia, który łączy hotelarstwo, turystykę i rozrywkę oraz wzbogaca doświadczenia z każdej podróży i pobytu. Do tej pory program sprzedał 7 700 pakietów Limitless Experiences obejmujących m.in. lokalne wydarzenia kulturalne oraz największe imprezy sportowe i muzyczne w obiektach takich jak Accor Arena w Paryżu czy Accor Stadium w Sydney. Sieć partnerów tworzy ponad 110 firm z branż turystycznej, finansowej, ubezpieczeniowej czy FMCG zapewniających dodatkowe korzyści, a w 2025 roku planowany jest rozwój sieci o kolejnych 15 partnerów. Dzięki integracji z szerokim portfolio marek z różnych segmentów goście mają dostęp do najlepszych cen i ofert. Co więcej, ALL aktywnie promuje ekologiczne działania i inicjatywy. W 2023 roku program nawiązał współpracę z organizacją Dift, umożliwiając uczestnikom przekazywanie punktów Reward na cele społeczne – przekazano ich łącznie 11 milionów. ALL wdrożył również program „Skip the Clean”, który nagradza punktami lojalnościowymi rezygnację z codziennego sprzątania pokoju. Pozwala to na oszczędność wody, środków chemicznych i wydłużenie żywotności pościeli i ręczników.
ALL uosabia wizję i obietnicę Accor w zakresie gościnności: prostota, wygoda, wartość i emocje – zawsze i w każdym miejscu.
O Accor
Accor wiodąca na świecie grupa hotelarska oferująca usługi w ponad 110 krajach w 5 600 obiektach, 10 000 lokalach gastronomicznych, ośrodkach wellness i elastycznych miejscach pracy. Grupa posiada jeden z najbardziej zróżnicowanych ekosystemów hotelarskich w branży, obejmujący ponad 45 marek hotelowych, od luksusowych po ekonomiczne, a także Lifestyle wraz z Ennismore. Accor jest zaangażowany w podejmowanie pozytywnych działań w zakresie etyki i uczciwości biznesowej, odpowiedzialnej turystyki, zrównoważonego rozwoju, działań na rzecz społeczności lokalnej oraz różnorodności i integracji. Założona w 1967 roku spółka Accor SA ma siedzibę we Francji i jest notowana na giełdzie Euronext w Paryżu (kod ISIN: FR0000120404) oraz na rynku pozagiełdowym (Ticker: ACCYY) w Stanach Zjednoczonych.
O All
ALL to platforma rezerwacyjna i program lojalnościowy, który realizuje obietnicę Accor nie tylko podczas pobytu w hotelu, ale także poza nim. Za pośrednictwem strony internetowej ALL.com i aplikacji mobilnej, klienci mają dostęp do ponad 45 marek Accor w 110 krajach – zawsze w najlepszej cenie. Program lojalnościowy ALL oferuje swoim członkom szeroki wachlarz nagród, usług i doświadczeń, a także korzyści od ponad 100 renomowanych partnerów. ALL wspiera swoich członków na co dzień, umożliwiając im realizację pasji poprzez udział w ponad 5 000 wydarzeń rocznie – od lokalnych aktywności, przez warsztaty kulinarne z mistrzami kuchni, po największe turnieje sportowe i najbardziej wyczekiwane koncerty. ALL to program lojalnościowy, który wybierają podróżujący.
Źródło: Accor
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.