Program ALL ma ponad 100 mln uczestników

Udostępnij artykuł

Grupa Accor hotelowa na świecie, ogłasza, że do programu lojalnościowego ALL (Accor Live Limitless) dołączyło już ponad 100 milionów uczestników. Przekroczenie rekordowej liczby potwierdza dynamiczny rozwój i atrakcyjność jednego z najbardziej rozbudowanych programów lojalnościowych w branży.

Program All Accor

Jego uczestnicy mają ekskluzywny dostęp do pokoi w najlepszych cenach, unikalnych doświadczeń, nagród i usług oraz kompleksowej platformy rezerwacyjnej, która wzbogaca pobyt, a właściciele hoteli zwiększają ruch i generują przychody bezpośrednie. Program obejmuje współpracę z ponad 110 partnerami na całym świecie.

Jesteśmy niezwykle dumni, że możemy świętować ten kamień milowy i powitać 100-milionowego uczestnika naszego programu lojalnościowego. To osiągnięcie pokazuje skalę i siłę ALL, który wraz z naszym silnikiem rezerwacyjnym stał się istotnym wyróżnikiem dla właścicieli hoteli i gości – podkreśla Alix Boulnois, Chief Business, Digital & Tech Officer Accor. – Zaledwie pięć lat po uruchomieniu, ALL udowodnił, że jest skutecznym narzędziem budującym relacje z gośćmi, wspierającym ich lojalność i rozwój całej grupy. Dzięki innowacyjnemu podejściu do programów lojalnościowych, kontynuujemy rozwój, by oferować podróżnym nieograniczone możliwości.

Pięć lat dynamicznego rozwoju

Od 2019 roku ALL stał się motorem wzrostu i kluczowym elementem strategii biznesowej Accor, zwiększając rozpoznawalność marek, zaangażowanie gości oraz wyniki finansowe grupy i partnerów hotelowych. W ciągu pięciu lat liczba uczestników programu podwoiła się, a tylko w samym 2024 roku do ALL dołączyło 11 milionów osób. Z przeprowadzonych ankiet wynika, że ponad 5,3 tys. uczestników wysoko ocenia program ALL i oferowane przez niego doświadczenia, a poziom satysfakcji z programu wynosi 7,8 w dziesięciostopniowej skali. Wewnętrzne obserwacje pokazują również, że członkowie ALL wydają na pobyty dwukrotnie więcej, a w 2024 roku wartość dokonanych za pośrednictwem aplikacji programu wzrosła o 45% w porównaniu z rokiem poprzednim.

Rynek Dostawców HoReCa – RAPORT 2025
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

rynek dostawców horeca 2025

Więcej niż program

ALL wykracza poza standardowe programy nagród, tworząc zintegrowany ekosystem stylu życia, który łączy hotelarstwo, turystykę i rozrywkę oraz wzbogaca doświadczenia z każdej podróży i pobytu. Do tej pory program sprzedał 7 700 pakietów Limitless Experiences obejmujących m.in. lokalne wydarzenia kulturalne oraz największe imprezy sportowe i muzyczne w obiektach takich jak Accor Arena w Paryżu czy Accor Stadium w Sydney. Sieć partnerów tworzy ponad 110 firm z branż turystycznej, finansowej, ubezpieczeniowej czy FMCG zapewniających dodatkowe korzyści, a w 2025 roku planowany jest rozwój sieci o kolejnych 15 partnerów. Dzięki integracji z szerokim portfolio marek z różnych segmentów goście mają dostęp do najlepszych cen i ofert. Co więcej, ALL aktywnie promuje ekologiczne działania i inicjatywy. W 2023 roku program nawiązał współpracę z organizacją Dift, umożliwiając uczestnikom przekazywanie punktów Reward na cele społeczne – przekazano ich łącznie 11 milionów. ALL wdrożył również program „Skip the Clean”, który nagradza punktami lojalnościowymi rezygnację z codziennego sprzątania pokoju. Pozwala to na oszczędność wody, środków chemicznych i wydłużenie żywotności pościeli i ręczników.

ALL uosabia wizję i obietnicę Accor w zakresie gościnności: prostota, wygoda, wartość i emocje – zawsze i w każdym miejscu.

O Accor

Accor wiodąca na świecie grupa hotelarska oferująca usługi w ponad 110 krajach w 5 600 obiektach, 10 000 lokalach gastronomicznych, ośrodkach wellness i elastycznych miejscach pracy. Grupa posiada jeden z najbardziej zróżnicowanych ekosystemów hotelarskich w branży, obejmujący ponad 45 marek hotelowych, od luksusowych po ekonomiczne, a także Lifestyle wraz z Ennismore. Accor jest zaangażowany w podejmowanie pozytywnych działań w zakresie etyki i uczciwości biznesowej, odpowiedzialnej turystyki, zrównoważonego rozwoju, działań na rzecz społeczności lokalnej oraz różnorodności i integracji.  Założona w 1967 roku spółka Accor SA ma siedzibę we Francji i jest notowana na giełdzie Euronext w Paryżu (kod ISIN: FR0000120404) oraz na rynku pozagiełdowym (Ticker: ACCYY) w Stanach Zjednoczonych.

NEWSLETTER-HORECANET-ZAPISZ-SIE

O All

ALL to platforma rezerwacyjna i program lojalnościowy, który realizuje obietnicę Accor nie tylko podczas pobytu w hotelu, ale także poza nim. Za pośrednictwem strony internetowej ALL.com i aplikacji mobilnej, klienci mają dostęp do ponad 45 marek Accor w 110 krajach – zawsze w najlepszej cenie. Program lojalnościowy ALL oferuje swoim członkom szeroki wachlarz nagród, usług i doświadczeń, a także korzyści od ponad 100 renomowanych partnerów. ALL wspiera swoich członków na co dzień, umożliwiając im realizację pasji poprzez udział w ponad 5 000 wydarzeń rocznie – od lokalnych aktywności, przez warsztaty kulinarne z mistrzami kuchni, po największe turnieje sportowe i najbardziej wyczekiwane koncerty. ALL to program lojalnościowy, który wybierają podróżujący.

Źródło: Accor

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.