Prosty Temat debiutuje w Krakowie

Udostępnij artykuł

Spółka zarządzająca ogólnopolską siecią popularnych konceptów gastronomicznych, konsekwentnie realizuje strategię rozwoju na lata 2024-2028 poprzez ekspansję krajową. W minioną sobotę, 21 czerwca br., uruchomiony został kolejny lokal pod szyldem Prosty Temat.

Prosty Temat - nowa restauracja

Lokal, zlokalizowany przy Placu Szczepańskim 3 w Krakowie, to 57. punkt w strukturze operacyjnej Grupy.

Rynek krakowski jest doskonale znany Grupie Mex Polska, która od lat jest tam obecna, posiadając ugruntowaną pozycję i rozpoznawalność swoich marek wśród mieszkańców i turystów. Nowo otwarty lokal, o powierzchni ok. 250 mkw., znajduje się w jednej z najbardziej prestiżowych lokalizacji w centrum miasta.

Otwarcie lokalu Prosty Temat w Krakowie wpisuje się w założenia naszej strategii rozwoju, zakładającej ekspansję w największych polskich aglomeracjach o wysokim potencjale frekwencyjnym i dochodowym. Kraków, z intensywnym ruchem turystycznym i rozwiniętym rynkiem gastronomicznym, idealnie wpisuje się w ten model – mówi Paweł Kowalewski, prezes zarządu Mex Polska S.A.

Prosty Temat to nowoczesny koncept z segmentu casual dining, skierowany do konsumentów podążających za aktualnymi trendami kulinarnymi i estetycznymi. Koncept  opiera się na autorskim menu, wysokiej jakości produktach oraz nowoczesnym wystroju wnętrz.

Krakowski lokal to już trzeci punkt działający pod marką Prosty Temat – obok lokali znajdujących się w Warszawie, ul. Szpitalna 1 (Plac Pięciu Rogów) oraz Sopocie, ul. Bohaterów Monte Cassino 60.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE marzec-kwiecień 2025
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Od początku 2025 roku Grupa Mex Polska otworzyła już cztery nowe lokale własne, co oznacza, że jest na dobrej drodze do realizacji całorocznego planu zakładającego sześć otwarć. Zarząd podkreśla, że prowadzone działania są zgodne z przyjętym harmonogramem inwestycyjnym, a spółka nie zwalnia tempa mimo wymagającego  otoczenia.

Nowa inwestycja w Krakowie została przeprowadzona z dużą starannością, tak aby goście od pierwszego momentu rozpoznawali klimat Prostego Tematu. Osiągnięty efekt pozwala z optymizmem patrzeć na szanse tego miejsca na krakowskim rynku, a tym samym na szybki zwrot z inwestycji oraz osiągnięcie rentowności operacyjnej lokalu w możliwie krótkim czasie. – podsumowuje Paweł Kowalewski.

Źródło: Mex Polska

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.