Pumpkin Spice powraca w nowym jesiennym menu Starbucks

Udostępnij artykuł

Nadszedł wrzesień – świat powoli maluje się ciepłymi barwami, poranki stają się coraz chłodniejsze, a pod nogami już niedługo zaczną szeleścić złociste liście. Brzmi jak dokładnie ten moment, gdy co roku witamy hit jesieni na całym świecie – Pumpkin Spice Latte od Starbucks. Oprócz tego w kawiarniach na gości od 3 września czekają też inne sezonowe pyszności.

O tej porze roku fani słynnego smaku Pumpkin Spice odliczają dni, kiedy to cała gama napojów o smaku dyni i jesiennych przypraw znów zawita do ich ulubionej kawiarni.

W tegorocznej ofercie Starbucks pojawi się nowość z innowacyjnej linii Iced Shaken Espresso – tym razem w aromatycznej, dyniowej odsłonie. Pumpkin Cream Iced Oat Shaken Espresso, bo o nim mowa, został zwieńczony jedwabiście gładką, dyniową pianką Pumpkin Cream Cold Foam.

Nareszcie możemy ogłosić powrót najpopularniejszego sezonu w Starbucks! Muszę przyznać, że tak jak nasi goście, my również każdego roku wyczekujemy ponownego pojawienia się ulubionej Pumpkin Spice Latte. Dyniowy syrop przyprawiony aromatycznymi nutami cynamonu, gałki muszkatołowej i goździków – to baza którą pokochali goście na całym świecie! – mówi Paula Chudzińska, Brand Manager Starbucks Polska. Dla wielu fanów to najważniejsza oferta w roku, dlatego tak ważnym jest dla nas, by poszukiwać innowacji i obok klasyków, zaskakiwać również jesiennymi nowinkami.

Tej jesieni powróci między innymi popularny Pumpkin Cream Cold Brew z pianką o dyniowej nutce, delikatnie przyprószoną jesiennymi przyprawami.

RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE – RAPORT 2024
>> kliknij, aby zapoznać się z ubiegłorocznym wydaniem <<

Powrót jesiennych ulubieńców

Nie byłoby jednak jesieni w Starbucks bez Pumpkin Spice Latte, która jest niekwestionowaną ikoną tej pory roku – każdy jej łyk to po prostu esencja jesiennego klimatu.

Dla miłośników chłodniejszych wersji napojów dostępne będą również dyniowe opcje: Iced Pumpkin Spice Latte, czyli jesienny klasyk na zimno oraz Pumpkin Spice Frappuccino® blended beverage, które przenosi kultowy smak tego napoju na zupełnie nowy poziom. Każdy z wymienionych napojów – zarówno Pumpkin Spice Latte, jak i jego dwie zimne wersje można w ramach personalizacji zamówić również w wersji roślinnej.

Miłośników jesiennych smaków z pewnością ucieszy też powrót Salted Maple & Caramel Latte – napoju z dodatkiem sosu o smaku słonego syropu klonowego z karmelem. Tutaj również dostępna będzie wersja z kostkami lodu – Iced Salted Maple & Caramel Latte.

Jesienny smak, szeroki wybór

W Starbucks niezmiennie na gości czeka również wybór dodatków umożliwiających personalizację większości napojów, między innymi pianki Cream Cold Foam w różnych smakach. W tym sezonie warto poeksperymentować z sezonową pianką Pumpkin Cream Cold Foam, dzięki czemu można nadać swojemu ulubionemu, klasycznemu napojowi jesiennego charakteru i delektować się smakiem dyni i jesiennych przypraw.

Nowa jesienna oferta Starbucks jest dostępna w kawiarniach marki od 3 września.

O Starbucks

Historia Starbucks Coffee Company zaczęła się w 1971 roku w Seattle. Obecnie, dysponując kawiarniami na całym świecie, Starbucks Coffee Company jest wiodącą firmą w dziedzinie pozyskiwania, sprzedaży i palenia kawy. Opierając się na naszym zobowiązaniu i przyjętych przez nas wartościach, z każdym kubkiem kawy dostarczamy naszym klientom niepowtarzalną atmosferę i wyjątkowe wrażenia (Starbucks Experience).

O AmRest

Grupa AmRest jest wiodącym multibrandowym europejskim operatorem restauracji z portfolio światowych marek w 25 krajach. AmRest prowadzi ponad 2400 restauracji pod markami franczyzowymi, takimi jak KFC, Starbucks, Pizza Hut i Burger King, a także markami własnymi, takimi jak La Tagliatella, Sushi Shop, Blue Frog i Bacoa. Ponadto, Spółka posiada w swoim portfolio marki wirtualne.

Źródło: Starbucks

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Autor: Horecanet
Opublikowano: 05.09.2024
Aktualizacja: 05.09.2024