Radisson RED Warsaw, w ramach wieżowca Liberty Tower, Radisson Collection wchodzi do stolicy, rusza Radisson Hotel & Suites, Gdańsk – takimi informacjami zasypała nas ostatnio Radisson Hotel Group. Jak dalej będzie rozwijać się portfolio Grupy w Polsce?
O kolejnych planach i polskim rynku opowiedziała nam podczas konferencji prasowej sieci Valerie Schuermans, wiceprezes ds. rozwoju biznesu Radisson Hotel Group.
Jakie hotele zostaną otwarte w najbliższym czasie?
Właśnie otworzyliśmy Radisson Hotel & Suites w Gdańsku. Za chwilę, w kwietniu zostanie otwarty Radisson Blu Hotel & Residences w Zakopanem, przy ul. Bulwary Słowackiego 1. Na początku 2020 r. swoich pierwszych gości przyjmie także pierwszy w Polsce Radisson RED, który powstaje w Krakowie. Następnie ruszy Radisson BLU w Sopocie. Do końca tego roku będziemy także chcieli poinformować o kolejnych planach i otwarciach.
Widzimy olbrzymi potencjał w Polsce, w szczególności w dużych, turystycznych lokalizacjach takich jak Trójmiasto i Wrocław. Wiemy także, że obecnie, gdy bardzo dynamicznie rośnie liczba nowych hoteli, musimy włożyć wiele pracy w to, aby wyróżnić się na tle konkurencji. Wierzę, że dzięki doświadczeniu, silnej pozycji i jakości obsługi, uda nam się to.
Który, według Pani, segment hotelowy ma w Polsce obecnie największy potencjał?
Zdecydowanie upscale. Wydaje mi się, że – szczególnie w dużych miastach – widać już duże nasycenie obiektami pięciogwiazdkowymi. Aktualnie największą szansę na rozwój mają czterogwiazdkowce. Obiektów o takim standardzie poszukują goście, a także inwestorzy chcą budować w tym segmencie.
Plany rozwoju Radisson Hotel Group w Polsce są szerokie. Jak zamierzają Państwo radzić sobie z trudnym rynkiem pracownika? Jak chcecie pozyskiwać personel?
Niewątpliwie ta kwestia stanowi obecnie jedno z największych wyzwań dla wszystkich hotelarzy w Polsce. Uważam jednak, że duże sieci międzynarodowe mają nieco łatwiej, przede wszystkich ze względu na rozbudowane struktury i możliwości awansów. Oferujemy pracę w sieciach o ugruntowanych pozycjach. Młodzi ludzie, którzy wchodzą na rynek pracy właśnie tego oczekują.
Dziękujemy za rozmowę.
ŚWIAT HOTELI
LUTY-MARZEC 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <
Radisson Collection Hotel, Warsaw, który powstanie w obecnym hotelu Radisson Blu, przechodzi właśnie ogromną przemianę i już wkrótce, po ponownym otwarciu w maju 2019 r., dołączy do portfolio wyjątkowych obiektów w kategorii premium lifestyle należących do RHG. Nowy warszawski hotel będzie oferował 311 pokoi i apartamentów. Lobby, pokoje oraz przestrzenie wspólne, w tym restauracja, zostaną w dużej mierze zmodernizowane, dzięki czemu we wnętrzach zagości duch nowej marki. Kluczową cechą każdego hotelu tej sieci jest znakomity poziom usług, jakich mogą oczekiwać goście w trakcie pobytu – w Radisson Collection Hotel, Warsaw nie będzie inaczej. O wysoką jakość doświadczeń zadbają pracownicy, zapewniając obsługę 24/7 oraz menadżerowie dostępni w ciągu dnia. Osobom podróżującym w interesach hotel zapewni wyjątkowe przestrzenie spotkań i wydarzeń w salach, które mogą pomieścić ponad 400 osób.
Radisson RED Warsaw będzie dysponować 267 pokojami, restauracją i barem, siłownią oraz bogatą przestrzenią spotkań i wydarzeń o powierzchni 820 mkw. Zaprojektowany przez znane biuro architektoniczne Arquitectonica, stanie się integralną częścią wyjątkowego 140-metrowego wieżowca Liberty Tower, który dopełni panoramę Warszawy. W procesie negocjacji warunków umowy najmu inwestora reprezentowali eksperci Hotel Professionals.
Radisson Hotel & Suites, Gdańsk to ekskluzywny, inspirowany stylem skandynawskim obiekt z segmentu upscale, oferujący pełen zakres usług. Dysponuje 350 pokojami, w tym ponad 20 apartamentami. Mieści się tu także bar, czynna przez cały dzień restauracja, siłownia, centrum spa oraz basen. Przestrzenie bankietowo-konferencyjne zajmują obszar 1 tys. mkw. i obejmują salę balową, 13 pomieszczeń i sal konferencyjnych oraz foyer, które również może być zaaranżowane na potrzeby różnych wydarzeń. Hotel stanowi część kompleksu Deo Plaza, prestiżowej inwestycji mieszczącej nowoczesny apartamentowiec, sklepy i restauracje. Budynek nawiązuje w swym charakterze do tradycji architektonicznych Gdańska, jego forma jest jednak nowoczesna. W jego budowie szczególny nacisk położono na wykorzystanie wysokiej jakości materiałów, takich jak bursztyn bałtycki, ceramika, cegła, szkło i stal. Za projekt budynku odpowiadało biuro architektoniczne KD Kozikowski Design, a wnętrza hotelu zaprojektowano w pracowni LOFT Magdalena Adamus.
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.