RamenShop z punktem w Łodzi

Udostępnij artykuł

12 listopada na łódzkim osiedlu Retkinia, otworzył się kolejny punkt należący do sieci RamenShop, która powiązana jest z siecią Sushi Kushi. – Remont lokalu trwał prawie sześć miesięcy, oczywiście nie obyło się bez problemów na budowie- jednak warto było przejść przez ten żmudny okres – mówi franczyzobiorca Michał Szumko.

Do przywitania pierwszych gości w lokalu przygotowywano się już od kilku tygodni, w pierwszej kolejności sieć uruchomiła działania marketingowe, oswajaliśmy klientów z tym, że lada moment marka zawita na rynku.

To de facto bardzo ważny aspekt, bo nastawienie nasze było takie, że od pierwszego dnia mamy zarabiać. Sieć zagwarantowała szkolenia, dzięki czemu mogę szczerze powiedzieć, że pomimo bardzo dużego ruchu daliśmy radę. Po prawie miesiącu działania trend z otwarcia nadal się utrzymuje, co mnie bardzo cieszy. Chociaż sytuacja na rynku nie jest z całą pewnością sprzyjająca, to trzeba pamiętać, że przez ostatnie lata konsumenci przyzwyczaili się do jedzenia na mieście, wiele młodych osób nie ma nawet w swoich mieszkaniach odpowiedniej przestrzeni do gotowania – mówi Michał Szumko.

Jak dodaje Michał Szumko rameny to propozycja, która jest teraz bardzo na czasie, a konkurencji na rynku w zasadzie brak, a jeśli dodamy do tego naprawdę świetny produkt to wydaję mu się, że może być całkowicie spokojny. Wybór tej franczyzy nie był zresztą przypadkowy. Michał Szumko od kilku lat związana jest z siecią Sushi Kushi- zajmuję się profesjonalnie fotografią dla sieci. Widząc potencjał postanowił zainwestować i otworzyć swój lokal pod brandem RamenShop. Bierze pod uwagę dalszy rozwój w ramach sieci.

RamenShop – to aktualnie największa ramenowa sieć franczyzowa. Pierwszy lokal powstał w lutym 2022 r. w Łodzi, obecnie sieć liczy 15 lokali na terenie całej Polski. Franczyzodawca zakłada rozwój w atrakcyjnych częściach miast liczących od 70 tys.. mieszkańców.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE październik-listopad 2022
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Źródło: Ramen Shop

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 14.12.2022
Aktualizacja: 14.12.2022