Rebel Tang pozyskał 2 mln złotych. Wkracza w kolejną fazę rozwoju i ekspansji

Udostępnij artykuł

Dynamicznie rozwijająca się firma z branży foodtech w związku ze stale zwiększającą się liczbą lokalizacji i nowych konceptów restauracyjnych, dokonała ponad dwukrotnego wzrostu rok do roku. Firma na początku 2022 roku stworzyła pierwszą w Polsce sieć wirtualnych restauracji wraz z największym polskim influencerem Karolem Gązwą “Blowkiem”.

Rebel Tang
Rebel Tang

Od samego początku Rebel Tang cieszy się zainteresowaniem nie tylko klientów, ale i kolejnych restauratorów. Dzięki temu sprzedaż rok do roku stale rośnie i w 2022 roku ma przekroczyć 5 mln zł. Nasze cele są bardzo ambitne: budujemy największą sieć wirtualnych restauracji w Polsce i regionie. Rebel Tang wkracza w kolejną fazę rozwoju i ekspansji. Mając silne zaplecze kapitałowe i znakomitych inwestorów po swojej stronie – wspomina Marek Cynowski, CEO Rebel Tang.

Plany firmy zakładają intensywny wzrost sprzedaży w najbliższych miesiącach i dynamiczne zdobywanie nowych partnerów w całej Polsce. W produkt warszawskiego startupu uwierzył fundusz Freya Capital, który dołączył do wcześniejszego inwestora, Moliera2 (Modern Commerce).

Uważamy, że Rebel Tang to przede wszystkim wspaniały i dynamiczny zespół, który jest w stanie zrealizować swoją wizję. Widzimy ogromny potencjał w rozwoju wirtualnych brandów restauracyjnych i własnej technologii, którą firma już posiada i planuje stale rozwijać – powiedział Jan Grochowicz, Partner Zarządzający Freya Capital.

Fundusz docelowo planuje zainwestować w spółkę do 4 mln zł.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 28.06.2022
Aktualizacja: 28.06.2022