Red Hot Honey – limitowana nowość Popeyes

Udostępnij artykuł

Sieć wprowadza do swojego menu premierowy smak Red Hot Honey, dostępny od 13 maja do końca września 2025 roku. Nowe pozycje łączą ostrość sosu Red Hot ze słodyczą naturalnego miodu – zgodnie z jednym z największych trendów kulinarnych na ten rok: „swicy”, czyli sweet & spicy.

red hot honey popeyes

Nowość zamknięta jest w maślanej bułce brioszce Red Hot Honey Sandwich – klasyczna lub pikantna kanapka z chrupiącym kurczakiem, ostrym sosem Red Hot, słodkim miodem i marynowaną czerwoną cebulką, majonezem i sałatą w cenie 24,95 zł. Red Hot Honey Wrap – dostępny również w wersji classic lub spicy, zawiera dwa kawałki panierowanego kurczaka, miód, sos Red Hot oraz marynowaną czerwona cebulę, majonez i sałatę. Cena: 23,95 zł. Jest też coś dla fanów frytek – im restauracja zaserwuje Red Onion Supreme Fries – frytki Cajun z sosem serowym i marynowaną czerwoną cebulką za 16,95 zł.

Przeciwieństwa podobno przyciągają się i najwyraźniej coś w tym jest, skoro najnowsze światowe trendy kulinarne, bazują właśnie na dwóch przeciwstawnych smakach. Chcemy, by nasi goście odkryli, że z pozoru nieoczywiste połączenia potrafią tworzyć zaskakująco harmonijną całość. Red Hot Honey to nasza odpowiedź na rosnące zainteresowanie kontrastującymi smakami. Sos Red Hot już dziś bije rekordy popularności na TikToku – teraz dodajemy mu słodkiego kompana Honey i cebulkę niczym wisienka na torcie i ruszamy z dynamiczną kampanią, którą jak zawsze dobrze doprawiamy dla naszych fanów tym, co najlepszekomentuje Kamila Węcka, Marketing Manager Popeyes w Polsce.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE marzec-kwiecień 2025
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Komunikacja kampanii Red Hot Honey opiera się na koncepcji dwóch kontrastujących postaci – “soft huliganów”, których ksywki odzwierciedlają nazwy nowych smaków – RED HOT i HONEY. Ich zabawne słowne droczenie się przenika social media, ambient i formaty video. Hasła kampanii, takie jak „HONEY śpi w skarpetkach” czy „RED HOT myje zęby wasabi”, mają ostatecznie pokazać, że różnice mogą prowadzić do… tete-a-tete w Popeyes i nawiązania kulinarnej przyjaźni.

Chcemy w ten sposób nawiązać do ikonicznej już przekomarzanki dwóch łódzkich klubów piłkarskich. Finalnie nasi bohaterowie spotykają się przy jednym stoliku w Popeyes. Okazuje się, że tym co ich łączy jest miłość do nowego Red Hot Honey Sandwich. Zresztą tę relację można śledzić w spocie https://bit.ly/4jUXOXe – dodaje Kamila Węcka.

Popeyes zaprosił do współpracy influencerów, a dodatkowe wsparcie komunikacyjne zapewniają mu reklamy online, Local Store Marketing i limitowana edycja merchu, będąca częścią interakcji z fanami marki w social mediach. Koncepcję kampanii, reklamy digitalowe, produkcję spotu oraz współpracę z influencerami opracowała agencja Polot. Za działania PR od początku obecności marki w kraju odpowiada zespół PRart Media. Pozostałe aktywności, w tym działania w social mediach są dziełem zespołu własnego marketingu Popeyes. Nowe pozycje w menu dostępne są we wszystkich restauracjach Popeyes w Polsce.

Źródło: Popeyes

NEWSLETTER-HORECANET-ZAPISZ-SIE

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.