Sieć wprowadza do swojego menu premierowy smak Red Hot Honey, dostępny od 13 maja do końca września 2025 roku. Nowe pozycje łączą ostrość sosu Red Hot ze słodyczą naturalnego miodu – zgodnie z jednym z największych trendów kulinarnych na ten rok: „swicy”, czyli sweet & spicy.

Nowość zamknięta jest w maślanej bułce brioszce Red Hot Honey Sandwich – klasyczna lub pikantna kanapka z chrupiącym kurczakiem, ostrym sosem Red Hot, słodkim miodem i marynowaną czerwoną cebulką, majonezem i sałatą w cenie 24,95 zł. Red Hot Honey Wrap – dostępny również w wersji classic lub spicy, zawiera dwa kawałki panierowanego kurczaka, miód, sos Red Hot oraz marynowaną czerwona cebulę, majonez i sałatę. Cena: 23,95 zł. Jest też coś dla fanów frytek – im restauracja zaserwuje Red Onion Supreme Fries – frytki Cajun z sosem serowym i marynowaną czerwoną cebulką za 16,95 zł.
Przeciwieństwa podobno przyciągają się i najwyraźniej coś w tym jest, skoro najnowsze światowe trendy kulinarne, bazują właśnie na dwóch przeciwstawnych smakach. Chcemy, by nasi goście odkryli, że z pozoru nieoczywiste połączenia potrafią tworzyć zaskakująco harmonijną całość. Red Hot Honey to nasza odpowiedź na rosnące zainteresowanie kontrastującymi smakami. Sos Red Hot już dziś bije rekordy popularności na TikToku – teraz dodajemy mu słodkiego kompana Honey i cebulkę niczym wisienka na torcie i ruszamy z dynamiczną kampanią, którą jak zawsze dobrze doprawiamy dla naszych fanów tym, co najlepsze – komentuje Kamila Węcka, Marketing Manager Popeyes w Polsce.
NOWOŚCI GASTRONOMICZNE marzec-kwiecień 2025
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<
Komunikacja kampanii Red Hot Honey opiera się na koncepcji dwóch kontrastujących postaci – “soft huliganów”, których ksywki odzwierciedlają nazwy nowych smaków – RED HOT i HONEY. Ich zabawne słowne droczenie się przenika social media, ambient i formaty video. Hasła kampanii, takie jak „HONEY śpi w skarpetkach” czy „RED HOT myje zęby wasabi”, mają ostatecznie pokazać, że różnice mogą prowadzić do… tete-a-tete w Popeyes i nawiązania kulinarnej przyjaźni.
Chcemy w ten sposób nawiązać do ikonicznej już przekomarzanki dwóch łódzkich klubów piłkarskich. Finalnie nasi bohaterowie spotykają się przy jednym stoliku w Popeyes. Okazuje się, że tym co ich łączy jest miłość do nowego Red Hot Honey Sandwich. Zresztą tę relację można śledzić w spocie https://bit.ly/4jUXOXe – dodaje Kamila Węcka.
Popeyes zaprosił do współpracy influencerów, a dodatkowe wsparcie komunikacyjne zapewniają mu reklamy online, Local Store Marketing i limitowana edycja merchu, będąca częścią interakcji z fanami marki w social mediach. Koncepcję kampanii, reklamy digitalowe, produkcję spotu oraz współpracę z influencerami opracowała agencja Polot. Za działania PR od początku obecności marki w kraju odpowiada zespół PRart Media. Pozostałe aktywności, w tym działania w social mediach są dziełem zespołu własnego marketingu Popeyes. Nowe pozycje w menu dostępne są we wszystkich restauracjach Popeyes w Polsce.
Źródło: Popeyes
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.