Road to Awarness – charytatywna, rowerowa wyprawa pracowników Marriott

Udostępnij artykuł

Już od 15 lat organizowany jest projekt charytatywny Road to Awarness, który łączy pomoc ludziom w potrzebie ze sportowym zaangażowaniem pracowników dawniej sieci Starwood Hotels & Resorts, a dziś Marriott International. W tym roku w akcji weźmie udział dyrektor hotelu The Westin Warsaw Michael Hopf.

Pierwszym etapem projektu Road to Awarness jest zbiórka pieniędzy na dobroczynny cel. Drugim wyprawa rowerowa – w tym roku po górach na hiszpańskiej Majorce. Aby uczestnik mógł wziąć udział w wyprawie, musi zebrać 1500 Euro na centrum opieki The Saint John of God – Es Convent dla rodzin w trudnej sytuacji finansowej, które zlokalizowane jest na Majorce i skupia się na zapewnieniu dobrych warunków do życia, przystosowania społecznego i rozwoju dzieci. Pieniądze na ten szczytny cel charytatywny można przelać bezpośrednio ze strony internetowej projektu Road To Awarness z profilem Michaela Hopfa: Michael Hopf | Hopasports.

„Udział w tym wydarzeniu łączy to, na co nasza firma bardzo stawia – wsparcie różnych społeczności z jednej strony i well-being pracowników z drugiej”komentuje Michael Hopf, który w tym roku startował też w warszawskim triatlonie, inicjatywie współorganizowanej przez The Westin Warsaw.

Ekspedycja rowerowa, będąca ogromnym wyzwaniem fizycznym ze względu na duże odległości i różnice wysokości górskich wzniesień, które trzeba pokonać, odbędzie się w dniach 3-5 listopada i weźmie w niej udział 25 pracowników sieci Marriott International.

ŚWIAT HOTELI – MAJ-CZERWIEC 2023
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Świat Hoteli maj-czerwiec 2023

Road to Awareness

Road to Awareness to coroczna kampania charytatywna organizowana przez Marriott International, która od 2008 roku wnosi cenny wkład w pomoc dzieciom w regionie EMEA. Każdego roku pracownicy w całej Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie organizują zbiórki pieniędzy na organizacje dobroczynne.

Kampania została zainicjowana w 2008 roku, gdy kilku pracowników Starwood zdecydowało się podjąć 3-dniowe wyzwanie rowerowe we francuskich Alpach i Pirenejach, aby wesprzeć UNICEF. Jako Starwood Hotels & Resorts zebrano blisko 8 milionów dolarów, a rowerowe wyzwanie pozostaje corocznym elementem kampanii do dziś.

Od 2017 roku, już w ramach Marriott International, dzięki kampanii udało się zebrać kolejne 4 miliony dolarów na rzecz organizacji dobroczynnych w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Jordanii, Katarze, Arabii Saudyjskiej, Libanie, Kuwejcie, RPA, Turcji i na Majorce. Fundacje te wspierane są przez hotele przez cały rok. Główne wydarzenie kampanii w 2023 roku to rajd rowerowy na Majorce.

Źródło: MI

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Autor: Horecanet
Opublikowano: 31.08.2023
Aktualizacja: 31.08.2023